wykonczone mielone

1. Data: 2002-01-10 22:31:12

Temat: Re: wykonczone mielone
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zakupy byly zrobione, ale czasem trzeba oczyscic lodowke i kosz z warzywami
>ze staroci.
>
>Mechcia

ooo, Mechcia , to Tobie u mnie by bylo baaardzo dobrze ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-10 22:37:33

Temat: Bylo: mielone/obiad "z lodowki"
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Tez wczoraj mialam obiad "z lodowki" Wyszla mi z tego swietna lasagna.

Dwie cebule usmazyc na zloto, zdjac z patelni
100 gr wolowiny mielonej usmazyc, dodac
400 ml sosu pomidorowego, wymieszac, doprowadzic do wrzenia, dodac soli
pieprzu oregano do smaku
zetrzec 3 garscie sera (lub kilka roznych, co w lodowce zyja od
dluzszego czasu)
platy makaronu do lasagne bez gotowania albo podgotowane

W kwadratowym naczyniu wylac 1/3 sosu na dno, ulozyc platy makaronu,
polowe cebuli, 1/3 sera, makaron, 1/3 sosu, reszta cebuli, 1/3 sera,
makaron, reszta sosu, reszta sera. Zakryc folia, piec 30 minut w bardzo
goracym piecu, odkryc, zbrazowic pod opiekaczem 5 minut, podac z duza salata.

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-01-11 02:40:18

Temat: Odp: wykonczone mielone
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bożena <b...@s...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1l173$57q$...@s...icm.edu.pl...

> Gdy mnie tak sciska, a zdarza sie to zdarza ;o)) To zasypuje te wredne
> mielone warzywami nawinie lub poprostu okladam krojonymi ziemniakami
zalewam
> rosolkiem z kostki + wszystkie przyprawy, oprocz cynamonu ;o) i dusze,
> dusze, az sie udusza parszywce tzn. az ziemniaki beda gotowe ;o)))

Ja tam jednak postuluję cynamon do tych mielonych :))

Anka - ciągle maniaczka cynamonu i ogólnie różnych dziwnych połączeń

1. Data: 2002-01-11 07:03:59

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezu, co Ty trzymasz w lodowce, ze Ci po jej zakamarkach marchweki rosna?
;-)

Z lodowkami to roznie bywa, szczegolnie jak jest wiecej gospodyn niz jedna.
Odkad tesciowa zajmuje sie moimi dziecmi i kilka godzin dziennie spedza w
naszym mieszkaniu lodowka jest ciagla zagadka...Babcia przychodzi codziennie
obladowana jak juczne zwierzę (mozna pomyśleć że moje dzieci jedza tony) i
to wszystko ze swoich pakunkow utyka w lodowce i nie zawsze skarmi na
dzieciach...czasem ja odkrywam po kilku dniach nie zawsze jadalne ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-01-11 12:44:34

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: stsal <s...@p...onet.pl>

> Ja tam jednak postuluję cynamon do tych mielonych :))

No i bardzo slusznie. Ostatnio jadlam krolika w sosie cynamonowym i byl
pycha.

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-11 13:18:10

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Nowak <i...@r...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00b201c19a9d$84521780$e007fea9@hppcvnmvhhid.
..
> From: stsal <s...@p...onet.pl>

> No i bardzo slusznie. Ostatnio jadlam krolika w sosie cynamonowym i byl
> [...]

:)))))))))))) To są uśmiechy o przepis

Anka - uśmiechająca się od ucha do ucha :)

1. Data: 2002-01-11 13:32:00

Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny co Wy z tym cynamonem!? Cynamon uzywam tylko do potraw
chinskich.Kiedys dostalem z USA orginalna kawe nie mielona z laskami
cynamonu.Meczylem ja na gosciach przez ponad dwa lata.
az mi zeszla.

Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-01-11 13:54:52

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Stanislaw" <t...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> chinskich.Kiedys dostalem z USA orginalna kawe nie mielona z laskami
> cynamonu.Meczylem ja na gosciach przez ponad dwa lata.

Wredne bydle! Dobrze nie jestem Twoim kolega!

Irek

1. Data: 2002-01-11 14:04:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wam tylko do potraw

>Wredne bydle! Dobrze nie jestem Twoim kolega!
>
>Irek

Chyba "gosciem"? hehehe

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-11 14:20:56

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag
> wam tylko do potraw

> Chyba "gosciem"? hehehe
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Masz racje, Krysiu, drugi raz juz bym nie poszedl. No chyba, zeby do tej
kawy Jimma albo Jacka podawal. Wtedy to ja nawet i cynamonowa bede pil.

Irek

boeuf strogonow
Przeliczniki+mwave
ROBOT KRUPs