wykonczone mielone

1. Data: 2002-01-11 18:17:29

Temat: Re: wykonczone mielone
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
wiadomosci news:kg5s3usag9mb0ddokh8euepidrjm90gh2q@4ax.com...
> ooo, Mechcia , to Tobie u mnie by bylo baaardzo dobrze ;))
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

ja mam nadzieje Ciocia

Mechcia

1. Data: 2002-01-14 21:54:51

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "stsal" <s...@p...onet.pl>

> :)))))))))))) To są uśmiechy o przepis
>
> Anka - uśmiechająca się od ucha do ucha :)

Dla Ciebie wszystko:

Tuszki królika dwie
puszka pomidorów
dwie cebule
palka cynamonu
pare gwozdzików
sól, pieprz, lisc laurowy, pieprz ziarnisty
olej

Warzywa poddusilam na oleju z przyprawami, króla umylam, osuszylam,
posolilam, zrumienilam na ostrym ogniu na patelni. Zrumienione tusze
wrzuciam do naczynia zaroodpornego, zalalam masa warzywna, zamklam i do
pieca 200 stopni na 45 minut. Pietnascie minut przed koncem odkrylam, coby
sos z lekka odparowal. Ajajaj.

Podalam to z bagietka, chociaz moje szczescie stwierdzilo, ze lepsze byloby
ryzem. Moze i mial racje. I tak bylo swietne.

--
Macabra
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-14 22:12:29

Temat: Odp: wykonczone mielone
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach przepis!>
:))))))))

Ile tych gwoździków? Jak ostatnio (latem...) sypnęłam do konfitur (po dwa na
średni słoik), to wyszły mi gwoździkowo - śliwkowe, gwoździkowo -
brzoskwiniowe i t.p. :( Mam złe doświadczenia z używaniem cymamnonu w
całości - w ogóle go nie czuć w potrawie, zawsze musiałam troche podsypac
mielonym (cynamonem oczywiście ;) ) :( Chyba, że mam taki lewy cynamon....

Anka - szykująca się na królika

1. Data: 2002-01-15 08:28:37

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: stsal <s...@p...onet.pl>

> [...]
> mielonym (cynamonem oczywiście ;) ) :( Chyba, że mam taki lewy cynamon....

Dalam ze 4 gwozdziki. Cynamon w calosci zlamalam na pol i wrzucilam - wyszlo
bardzo aromatycznie.
Ja tez robilam sliwkowo - gwozdzikowe i teraz udaje, ze to sos do miesa ;-))

1. Data: 2002-01-15 09:47:25

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macabra napisał(a) w wiadomości: <02cc01c19d46$3f62ddc0

>pare gwozdzików

Dziewczyny, z tymi "gwozdzikami" to Wy, mam nadzieje, tak polzartem,
polserio?

Margola Purystka

1. Data: 2002-01-15 10:47:51

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl>

> Dziewczyny, z tymi "gwozdzikami" to Wy, mam nadzieje, tak polzartem,
> polserio?

Oczywiscie. Nie zamierzamy sie przejmowac puryzmem, jezyk sie rozwija ;-))

--
Macabra
When God made man, she was only testing

boeuf strogonow