wykroje czapeczek

1. Data: 2003-09-10 10:06:11

Temat: wykroje czapeczek
Od: LaKasia <m...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam w szafie caly worek kolorowych kawalkow polaru. Moze
ktos z Was ma wykroje czapeczek dla dzieci. Chcialabym moim
chlopakom uszyc cos fajnego, bo w sklepach czapeczki sa albo
niefajne, albo drogie:)
Pozdrawiam
Kasia z Torunia

1. Data: 2003-09-10 20:57:44

Temat: Re: wykroje czapeczek
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nathalies-naehkiste.de/bschnitt.htm - z wykrojami, jesli cos
przetlumaczyc to pisz!

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-11 08:11:00

Od: LaKasia <m...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wrote:
> http://www.nathalies-naehkiste.de/bschnitt.htm - z wykrojami, jesli cos
> przetlumaczyc to pisz!

Dzieki! Strona jest super. Jutro biore sie za szycie
plecakow- sloni:) Dla calej trojki moich lobuzow!
Pozdrawiam
Kasia z Torunia

1. Data: 2003-09-11 08:13:46

Od: LaKasia <m...@t...torun.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:

> nie mam wykrojow czapeczk, ale w takich sytuacjach wybieram takie ubranie
> (np. bluzke, spodnie itp) ktore nadaje sie do wszystkiego poza noszeniem,
> ale ma fason ktory lubie. rzeczona sztuke odziezy pruje, prasuje poprute
> kawalki i mam ekstra wykroj!

A ja wlasnie nie mam takiej czpy, ktora moznaby bylo spruc,
bo jak jeden
lobuziak wyrasta to dziedziczy nastepny :)
Pozdrawiam
Kasia z Torunia (mama trzech chlopakow:))

1. Data: 2003-09-11 09:12:41

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaKasia" <m...@t...torun.pdi.net> napisał w wiadomości

> A ja wlasnie nie mam takiej czpy, ktora moznaby bylo spruc,
> bo jak jeden
> lobuziak wyrasta to dziedziczy nastepny :)

Ja robię tak - rozkładam sobie gotową czapkę w miarę płasko na stole, mierzę
i rysuję sobie wykrój. Potem szyję robiąc poprawki w trakcie szycia. A także
biorąc poprawkę na to, ze polar dość się rozciąga więc wyjściowa czapka musi
być dość ciasna. Gotowe wykroje np. z Burdy sa wg mnie jakieś niewymiarowe,
czapki bardziej wyglądaja jak garnki niż nakrycia głowy. Uszyłam tak już
kilka czapeczek ale wykroje gdzies się zawieruszyły.

Kasia

1. Data: 2003-09-11 10:23:35

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"LaKasia" <m...@t...torun.pdi.net> schrieb im Newsbeitrag

> Dzieki! Strona jest super. Jutro biore sie za szycie
> plecakow- sloni:) Dla calej trojki moich lobuzow!
> Pozdrawiam
> Kasia z Torunia

Zgadza sie tez wpadl mi w oko, tylko mi brak jeszcze lobuzow ;-)

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-11 11:43:57

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktos z Was ma wykroje czapeczek dla dzieci. Chcialabym moim
> chlopakom uszyc cos fajnego, bo w sklepach czapeczki sa albo

hajeczka,

[...]
z dziecieca odzieza robilam to samo tyle ze dodawalam po 0,5 cm na kazdym
wykroju wiecej na zwiekszenie o jeden rozmiar (na szerokosc i na dlugosc).
no chyba ze dzieciak tak smignal, ze trzeba bylo wiecej dodac, ale to juz
latwo sobie obliczyc mierzac dzieciatko.

powodzenia

skrzacik

1. Data: 2003-09-11 12:03:35

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann <m...@g...de> napisał(a):

> http://www.nathalies-naehkiste.de/bschnitt.htm - z wykrojami, jesli cos
> przetlumaczyc to pisz!
>
> Monika (Hannover)

Aż szkoda,że moja niunia już na min 135cm ubranka potrzebuje:-(

OT:do MONI
[xxx] zakladki do ksiazek
[szydelko] sliczny delfinek
szydelko-linki