wykroje do szycia !!!

1. Data: 2002-05-14 08:50:21

Temat: Re: wykroje do szycia !!!
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
news:abqvm9.3rqdkbr.1@news.przemo.priv.pl...
> Ja nie znam, ale też i nie szukałam, więc niby skąd miałabym znać. Ale nie
> bardzo mogę sobie wyobrazić te wykroje, bo niby jak to zeskanować?
Przecież
> to niezła płachta.
> Gocha
>
> Użytkownik <e...@t...net.pl> napisał w wiadomości

> może

````````````````````````````````````
A moze chodzi ci o zasady konstruowania wykrojów? Kiedys mialam tak a
ksiazeczke, moge sprobowac odszukac...?

Grazyna

1. Data: 2002-05-14 10:25:33

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-14 16:20:49

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:abr2vv$apl$...@n...tpi.pl...
> ````````````````````````````````````
> A moze chodzi ci o zasady konstruowania wykrojów? Kiedys mialam tak a
> ksiazeczke, moge sprobowac odszukac...?
>
> Grazyna

Odszukiwac! Znajdowac! Skanowac! Na serwerkach zamieszczac! Radosc w innych
wzbudzac! Na serdeczne podziekowania sie przygotowac! ;-)))))))

Ilona

1. Data: 2002-05-15 06:51:58

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odszukiwac! Znajdowac! Skanowac! Na serwerkach zamieszczac! Radosc w innych
> wzbudzac! Na serdeczne podziekowania sie przygotowac! ;-)))))))
>
> Ilona

jak najbardziej !!!
mysle, ze przy odpowiednim skanowaniu w czesciach odpowiadajacych formatyowi A4
tak zeby sie dalo wydrukowac, mozna sie powymieniac wykrojami :)

A ta ksiazeczka to tez napewno super pomysl :))

Mozer by tak sprobowac stworzyc jakies takie wlasnie miejsce do wymiany
wykrojow :)) Co wy na to ? :) Trzeba by to jednak jakos odpowiednio
rozreklamowac ;)
Na razie sprobuje jutro zeskanowac odpowiednio jakis wykroj i wyslac ktorejs z
was, zeby sprawdzic czy to dziala :) OK? :)

Pozdr
ewa

1. Data: 2002-05-15 11:55:32

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@t...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> Na razie sprobuje jutro zeskanowac odpowiednio jakis wykroj i wyslac
ktorejs z > was, zeby sprawdzic czy to dziala :) OK? :)

> ewa

Taaak, najlepiej spodnie meski, gdybys miala (Ja ciagle poszukuje wykroju na
meskie spodnie w rozmiarz XXL) i wtedy do Ilonki Sikorskiej przesylac...

pozdrowionki od Ilonki

ps: juz raz prosilam o wykroj na meskie spodnie - i raczej brak odzewu
oprocz rady Skrzacika, by wziac stara pare spodni na wzor. Oczywiscie tak
mozna zrobic i pewnie bedzie trzeba, ale mam zle doswiadczenia z taka
technika - kiedys uszylam sobie w ten sposob krotkie spodenki i to nie bylo
to, o co mi chodzilo. Ale fakt faktem - nie rozprulam starych, tylko tak z
nich bralam wzor.

A tak poza tym nie rozumiem, dlaczego Burda tak olewa meskie grono, przeciez
te panie, ktore szyja dla siebie maja przewaznie mezow, synow, kochankow,
braci itp. Skrzacik mowila, ze widziala kiedys meskie wersje Burdy - ale ja
nic o nich nie wiem i nie widzialam.

1. Data: 2002-05-15 12:41:01

Temat: do Ilony
Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Taaak, najlepiej spodnie meski, gdybys miala (Ja ciagle poszukuje wykroju na
> meskie spodnie w rozmiarz XXL) i wtedy do Ilonki Sikorskiej przesylac...

Przyznałam się już kiedyś na grupie, że szyję i mam pokaźny zbiór żurnali,
głównie Burd (choć nie tylko). Męskie również. Mieszkam w Krakowie, więc
myślę, że się jakoś umówimy. Mogę Ci podesłać skan modelu i ewentualnie
zrobić wykrój.

Pozdrawiam, Kasia.

P.S. Nie zauważyłam wcześniej Twojej prośby.

1. Data: 2002-05-15 13:42:44

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaak, najlepiej spodnie meski, gdybys miala (Ja ciagle poszukuje wykroju na
> meskie spodnie w rozmiarz XXL) i wtedy do Ilonki Sikorskiej przesylac...

takich to nie mam ... :(

> ps: juz raz prosilam o wykroj na meskie spodnie - i raczej brak odzewu
> oprocz rady Skrzacika, by wziac stara pare spodni na wzor.

ja wiem - to wtedy tez bylam w tym poscie - chyab nawet zaczelam ten temat - no
i tak sie na kolko zapetla

> [...]
> to, o co mi chodzilo. Ale fakt faktem - nie rozprulam starych, tylko tak z

to nie jest to samo wcale

> [...]
> braci itp. Skrzacik mowila, ze widziala kiedys meskie wersje Burdy - ale ja

no wiem wlasnie - dla mnie jest to tez niezrozumiale. Postanowilam nawet
napisac do Burdy w tej sprawie - ale to dopiero jutro :)

1. Data: 2002-05-15 13:48:14

Temat: Re: do Ilony
Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głównie Burd (choć nie tylko). Męskie również. Mieszkam w Krakowie, więc
> myślę, że się jakoś umówimy. Mogę Ci podesłać skan modelu i ewentualnie

o jeju jeju - jak fajnie !!! czy ja tez moglabym sie podlaczyc?? :))
oddam wszystko w zamian co sama mam ! :))

a co myslisz o ewentualnym wlasnie pomysle stworzenia jakiegos forum do wymiany
wykrojow ? :)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-05-15 13:49:12

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to, o co mi chodzilo. Ale fakt faktem - nie rozprulam starych, tylko tak z

to nie jest to samo wcale

> [...]

> głównie Burd (choć nie tylko). Męskie również. Mieszkam w Krakowie, więc
> myślę, że się jakoś umówimy. Mogę Ci podesłać skan modelu i ewentualnie

maturzystki!!!
spotkanie wrocławianek:)
poradzcie - gdzie to kupic?
Burda 2002 Special Koronki Schematy