wykwity na żołądziu

1. Data: 2007-04-22 07:58:05

Temat: wykwity na żołądziu
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

witam
od pewnego czasu mam pojedyncze wykwity na zołądziu, wygląda to na małe
kwaituszki, bardzo to swędzi i piecze , z czasm zauważyłęm że robi się zółte
i wydziela jakiś płyn, wstydzę się pojsc do lekarza z tym. Macie jakiś
pomysł co z tym zrobić??

pozdrawiam Damian

2. Data: 2007-04-22 12:03:04

Temat: Re: wykwity na żołądziu
Od: "Adan" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>wstydzę się pojsc do lekarza z tym.

Smutne

3. Data: 2007-04-22 12:45:29

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Smutne

Porady masz niezwykłe... Zapomniałeś zakląć, może byś pomógł autorowi
wątku...
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-04-23 19:43:48

Od: "p47" <p...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "diplodok" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
zółte
> i wydziela jakiś płyn, wstydzę się pojsc do lekarza z tym. Macie jakiś

Są dwie mozliwości, aby sie tego pozbyć:
a.iśc do dermatologa (skierowania nie potrzeba)
b. obciąć fiutka (ale potem i tak trafisz do lekarza:-)

p47

5. Data: 2007-04-23 20:08:06

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są dwie mozliwości, aby sie tego pozbyć:
> a.iśc do dermatologa (skierowania nie potrzeba)
> b. obciąć fiutka (ale potem i tak trafisz do lekarza:-)

A coś ty taki pesymista. Przecież to wiosna to wszystko ma prawo zakwitnąć.

Latem niektórzy zbiorą plony a niektórym te plony co to się o nich
odpowiednimi opryskami nie potraktuje zgniją.

Chociaż po przemyśleniu to mądrze radzisz.

--
PawełJ

wirus zoltaczki typu B
Rozszczep podniebienia - Warszawa, czy Polanica?
obstrukcja
Bazy ICD 9 / 10
Torbiele na jajnikach