Bazy ICD 9 / 10

1. Data: 2007-04-21 19:28:58

Temat: Bazy ICD 9 / 10
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

W ramach pracy dyplomowej piszę aplikację na komputery PDA dla lekarzy
rodzinnych. Jej głównym zastosowaniem ma być podręczna baza danych. Dobrze
by było, gdyby znalazły się w niej kody ICD - niestety nigdzie nie jestem w
stanie znaleźć takiej bazy (polskiej!) w 'strawnym' formacie. Czy ktoś
byłby mi w stanie wskazać jakieś źródło z którego można by te dane pobrać
lub w ostateczności jakoś wydłubać?

Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

2. Data: 2007-04-22 00:38:49

Temat: Re: Bazy ICD 9 / 10
Od: "Krzysiek 'Kyo'" <1...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

Borys Pogoreło wrote:
> [...]
> formacie. Czy ktoś byłby mi w stanie wskazać jakieś źródło z którego
> można by te dane pobrać lub w ostateczności jakoś wydłubać?

Wysłałem Ci na priv.

--
Kyo

3. Data: 2007-04-22 10:19:29

Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-04-2007 o 02:38:49 Krzysiek 'Kyo' <1...@n...gg> napisał(a):

> Wys?a?em Ci na priv.

Czy ja też mogę prosić? Chciałem na gg napisać ale nie ma takiego
użytkownika.

pozdro
--
kffiatek

4. Data: 2007-04-22 11:48:44

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Apr 2007 02:38:49 +0200, Krzysiek 'Kyo' napisał(a):

> Wysłałem Ci na priv.

Jeszcze raz dziękuję :)

Poratuje ktoś jeszcze bazą ICD-9?

Borys Pogoreło