wyleczenie z grzybicy paznokci

1. Data: 2002-10-21 08:48:26

Temat: wyleczenie z grzybicy paznokci
Od: "Losiu z Wrocka" <jarom(antyspam)666@box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

ile trwac przecietnie wyleczenie z grzybicy paznokci tradycyjnymi srodkami ?
- czy tanie specyfiki sa tak malo skuteczne ?
Zaczolem brac Lamisil (50zł) a lekarz przepisal mi Orungal (100). Troche
duzo.
jakie rozwiazanie ?
los

2. Data: 2002-10-25 07:24:00

Temat: Re: wyleczenie z grzybicy paznokci
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka przeliczała (dla swojego użytku) terapie ciągłą Lamisilem na
pulsacyjną Orungalem. Orungal wyszedł - suma sumarum cała kuracja - taniej.

--
Jasiek
a...@p...onet.pl
> [...]
| - czy tanie specyfiki sa tak malo skuteczne ?
| Zaczolem brac Lamisil (50zł) a lekarz przepisal mi Orungal (100). Troche

Kiedy przerwac tabletki
Rezonans Magnetyczny z programem naczyniowym-Wrocław
dla dermatologw/wenerologw
reklama-wizytowki
Biały język