wymaz z gardła i autoszczepionka w Warszawie?

1. Data: 2003-10-20 16:43:17

Temat: wymaz z gardła i autoszczepionka w Warszawie?
Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dziecka mam kłopoty z katarem w nosie i śluzem w gardle podejrzewam, że
przyczyną mogą być gronkowce lub paciorkowce w moim gardle/nosie. Miałem
oczyszczane/udrażniane zatoki, prostowaną przegrodę, ostatnio pomniejszane
migdałki przez niskotemperaturowe przypalanie. Śluz w nosie i gardle nie
ustąpił, więc teraz chciałem zrobić wymazy i być może autoszczepionkę.
Możecie mi poradzić jakiś dobry punkt/ przychodnię/ instytut itp. w
Warszawie, gdzie mogę się udać w tym celu?
Czy autoszczepionka może mi zaszkodzić? Męczy mnie już ciągłe smarkanie w
chusteczki, muszę coś z tym zrobić....
Z góry dzięki.
MC

2. Data: 2003-10-20 19:58:37

Temat: Re: wymaz z gardła i autoszczepionka w Warszawie?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003, Marcin Cichy wrote:

> Czy autoszczepionka może mi zaszkodzić? Męczy mnie już ciągłe smarkanie w
> chusteczki, muszę coś z tym zrobić....

w swietle wspoleczesnej wiedzy leczenie autoszczepionkami jest
kontrowersyjna metoda leczenia z uwagi na bezpieczenstwo wlasnie
polecam znalezienie watku dyskusji na ten temat w archiwum
http://achilles.wam.lodz.pl

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-10-20 20:20:03

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@d...am.t
orun.pl,
> [...]
> kontrowersyjna metoda leczenia z uwagi na bezpieczenstwo wlasnie
> polecam znalezienie watku dyskusji na ten temat w archiwum

Moze o to chodzi:

http://achilles.wam.lodz.pl/cgi-bin/archiwum.cgi?act
ion=show_mail&id=6150

--
Robert

4. Data: 2003-10-20 21:21:12

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marcin Cichy" napisał:

Czy miałeś robione testy alergiczne i czy próbowałeś szczepionki IRS-19?

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

5. Data: 2003-10-20 21:57:54

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003, Robert wrote:

> http://achilles.wam.lodz.pl/cgi-bin/archiwum.cgi?act
ion=show_mail&id=6150

tak dodam, ze dr Pawel Grzesiowski jest na pewno kompetentna
osoba w tej dziedzinie jak rowniez to, ze osobiscie z pozycji
moich doswiadczen klinicznych (dobrych) staralem sie byc
adwokatem autoszczepionek w tej dyskusji ale argumenty
dr Grzesiowskiego wydaja sie byc takze sluszne.

P.

6. Data: 2003-10-21 10:42:25

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za pokierowanie na watek
MC

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

7. Data: 2003-10-21 10:48:08

Od: "Marcin Cichy" <m...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Testy alergiczne miałem robione jako dziecko, ale nic z nich nie wynikło.
Niedawno laryngolog przepisał mi lek na katar pochodzenia alergicznego
flixonase, ale nic a nic nie pomogło. Poza tym nie mam okresów wzmożonego
kataru i okresów osłabienia dolegliwości, więć wnioskuję, że alergii nie
mam.
Jako dziecko miałem też robione wymazy z nosa, wynikło z nich, że mam
gronkowca (nie dam głowy, że złocistego). Miałem wówczas dwutygodniową
kurację antybiotykami i oczywiście katar powrócił.

> Czy miałeś robione testy alergiczne i czy próbowałeś szczepionki IRS-19?

O szczepionce IRS-19 nie słyszałem do tej pory niczego, chętnie się o niej
dowiem
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

MC

8. Data: 2003-10-21 10:56:34

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kataru i okresów osłabienia dolegliwości, więć wnioskuję, że alergii nie

Wygląda na to, że nie, ale mimo wszystko uważam, że warto wykonać nowe testy
skórne, przynajmniej na roztocze i grzyby wewnątrzdomowe (alergeny
całoroczne).

> O szczepionce IRS-19 nie słyszałem do tej pory niczego, chętnie się o niej
> dowiem

http://www.solvaypharma.pl/preparaty/irs19.html

Pozdrawiam, andrzej

www.glowacki.art.pl

9. Data: 2003-10-21 15:38:24

Od: "onsok" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Cichy wrote:
> Od dziecka mam kłopoty z katarem w nosie i śluzem w gardle
> podejrzewam, że przyczyną mogą być gronkowce lub paciorkowce w moim
> gardle/nosie.

Podepne sie z pytaniem , bo problem zblizony :
wymaz z gardla:
Steptococcus ninidaus ( ?? ciezko odczytac )
ziarniaki gram ( - )

wymaz z nosa :
ziarniaki gram ( + )
nogaluzo ( ? ? ciezko odczytac )

Jest powod do zmartwien ?
--
Pozdrawiam.
onsok

10. Data: 2003-10-21 19:43:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Oct 2003, onsok wrote:

> Steptococcus ninidaus ( ?? ciezko odczytac )

a nie viridans?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl