wypadające włosy

1. Data: 2002-12-14 20:27:09

Temat: wypadające włosy
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna radę na wypadające włosy? Może jakieś odżywki?

Anna Styś.

1. Data: 2002-12-14 20:39:09

Temat: Re: wypadające włosy
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś zna radę na wypadające włosy? Może jakieś odżywki?
Wax treatment. Dostepny w aptece w dwuch wersjach zaleznie od koloru wlosow.
Wiele razy tutaj opisywany i polecany.

ps. Zmien kodowanie polskich liter

> Anna Styś.

Kropelka

1. Data: 2002-12-14 21:08:18

Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

WITAM!
Nie tak dawno bo kilka dni temu, na stronie www czytałam o tym temacie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie
http://www.wizaz.pl

Pozdrawiam

Magda.

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:atg4vl$7r$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2002-12-14 22:32:37

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zabeczka" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
> WITAM!
> Nie tak dawno bo kilka dni temu, na stronie www czytałam o tym temacie.
> Więcej informacji znajdziesz na stronie
> http://www.wizaz.pl

Witamy zabeczke. Warto by jeszcze poczytac moze netykiete????
Latwiej bedzie sie nam wszystkim zylo tutaj.

> Magda.

Pozdrawiam
Kropelka

1. Data: 2002-12-14 22:45:13

Temat: Odp: wypadające włosy
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję
Chodzi mi również o odżywianie. Jakich witamin i minerałów brak?

1. Data: 2002-12-15 08:47:17

Od: "zabeczka" <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:atgbkd$9fn$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> Witamy zabeczke. Warto by jeszcze poczytac moze netykiete????
> Latwiej bedzie sie nam wszystkim zylo tutaj.

Przepraszam jesli moge spytac to w czyms Wam przeszkadzam?
O co chodzi z ta netykieta i gdzie ja moge poczytac w takim razie?
A moze chodzi o to ze sie nie przedstawilam jak trzeba?
Skoro tak to sorka ale zadzialalam tak jakos spontanicznie, i brak
przedstawienia sie nie wynika z mojego braku kultury.
Sorka jeszcze raz .

Pozdrawiam

Magda

1. Data: 2002-12-15 09:27:10

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Skoro tak to sorka ale zadzialalam tak jakos spontanicznie, i brak
> przedstawienia sie nie wynika z mojego braku kultury.

Bardzo ze z nami jestes i nie przeszkadzasz nam.
Netykieta jest to zbior zasad dzieki ktorym wspolne czytanie i pisanie na
grupach staje sie przyjemniejsze:-)
znajdziesz ja miedzy innymi na http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

A ogolnie chodzi o to zeby odpisywac pod postem na ktory odpowiadasz,
wycinac niepotrzebne kawalki postu na ktory odpowiadasz i zostawiac naglowek
postu na ktory odpowiadasz. To te chyba najbardziej podstawowe zasady.
O wiele latwiej sie wtedy czyta takie wiadomosci jesli wszystkie maja jeden
typ ukladu.

Milej zabawy na grupie:-)

> Magda
Kropelka

1. Data: 2002-12-15 11:33:11

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję
> Chodzi mi również o odżywianie. Jakich witamin i minerałów brak?

pl.sci.medycyna - tam Tobie chyba bardziej w tym pomoga... :)
pozdrawiam Argon

1. Data: 2002-12-16 14:02:25

Od: "A-T" <a...@p...fm.BEZSPAMU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" napisał:

> Chodzi mi również o odżywianie. Jakich witamin i minerałów brak?

Witaminy - glownie z grupy B, ktorych najlepszym zrodlem sa drozdze i
otreby. Z mineralow - cynk i krzem, obecne w duzych ilosciach m.in w kaszy
gryczanej.

pzdr.

aurel

ile jest perfumerii Douglas w Polsce?