wypadajace / wypadniete wlosy

1. Data: 2003-11-24 18:20:30

Temat: wypadajace / wypadniete wlosy
Od: "sibeling" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no dobra zdaje sie, ze wypadanie wlosow mam za soba stosowalem kosmetyki
Vichy, bralem tabelki ze skrzypem, teraz jednak pozostaly przeswity, moze
nie zbyt mocne ale jednak,
pytanie mam nastepujace co teraz zastosowac aby wlosy odrosly ?

2. Data: 2003-11-24 18:26:20

Temat: Re: wypadajace / wypadniete wlosy
Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestes kobietą czy mężczyzną ??

3. Data: 2003-11-24 20:03:31

Od: "sibeling" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jestes kobietą czy mężczyzną ??

poczekaj zajrze ................... mezczyzna

4. Data: 2003-11-24 20:22:56

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpto4p$jg4$...@n...onet.pl,

http://www.piloxidil.pl

--
Robert

5. Data: 2003-11-25 10:17:00

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie zbyt mocne ale jednak,
> pytanie mam nastepujace co teraz zastosowac aby wlosy odrosly ?

A czego używałeś z produktów Vichy , bo po ampułkach oprucz zatrzymania wypadania
włosów
powinny nowe odrastać.

6. Data: 2003-11-26 09:45:28

Od: "sibeling" <tzk1974@no-spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czego używałeś z produktów Vichy , bo po ampułkach oprucz zatrzymania
wypadania włosów
> powinny nowe odrastać.

ampulki i szampon, moze i powinny odrastac i moze odrastaja trudno
stwierdzic bo jak wiadomo wlos rosnie dlugo, wiec poczekamy i zobaczymy,
grunt, ze udalo sie powstrzymac wypadanie

7. Data: 2003-11-26 11:35:01

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ampulki i szampon, moze i powinny odrastac i moze odrastaja trudno
> stwierdzic bo jak wiadomo wlos rosnie dlugo, wiec poczekamy i zobaczymy,
> grunt, ze udalo sie powstrzymac wypadanie
A czy mogę spytać jak długo stosowałeś ampłki? Na ulotce pisze,iż 2 razy w roku
tyle, że pierwszy raz dwa opakowania a potem jedno . Jak było u ciebie?

8. Data: 2003-11-26 15:52:41

Od: "sibeling" <tzk1974@no-spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem promocyjne 18 sztuk a potem 24 sztuki
stosowalem codziennie te 18 po pol ampulki dziennie, 24 po calej ampulce
dziennie
do wyczerpania
i szampon tez VICHY

na razie ma mam spokoj moze na wiosne znowu trzeba bedzie kupic
pozyjemy zobaczymy

obfite krwanienie a krwotok
Krwiodawstwo i kuracja antybiotykowa
prolaktyna