wypicie 2 litrow mleka w ciagu dnia i nic wiecej

1. Data: 2003-07-16 20:38:21

Temat: wypicie 2 litrow mleka w ciagu dnia i nic wiecej
Od: "alla" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wpadlam dzisiaj do was po raz pierwszy.
Od 2 tygodni nie pale papierosow.
W zwiazku z tym zaczelam puchnac, czyli tyc, oczywiscie z powodu obzarstwa.
W zeszla sobote zrobilam sobie dzien mleczny, wypilam w ciagu dnia 2 litry
cieplego ( bo zimno akurat bylo ) mleka.
W niedziele wstalam chyba juz o 6 rano, bo bylam bardzo glodna.
Zauwazylam, ze zaczelam jesc mniej i bardziej sobie jedzenie urozmaicam, a
takze ozdabiam:)
Zaczelam tez wazyc to co klade na talerz, np 20 dag ziemniakow, 20 dag
fasolki, 10 dag mieska, 10 dag ogorka - jako przykladowe drugie danie.
I teraz pytanie,:
Czy taki dzien mleczny moge robic raz w tygodniu, czy tylko raz w miesiacu?
Alla

2. Data: 2003-07-16 21:54:03

Temat: Re: wypicie 2 litrow mleka w ciagu dnia i nic wiecej
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaczelam tez wazyc to co klade na talerz, np 20 dag ziemniakow, 20 dag
> fasolki, 10 dag mieska, 10 dag ogorka - jako przykladowe drugie danie.

Wazenie nie ma wiekszego sensu jesli nie uwzgledniasz losci
kalorii/bialka/tluszczu/weglowodanow, taka np. woda, czy arbuz moze wazyc
niezwykle duzo, a ma bardzo niewiele kalorii.

Poczytaj w sieci o tematyce, bo inaczej niepotrzebnie sie nameczysz, a
osiagniuete rezultaty nie beda nalepsze, lub tez zadne.

Jesli chodzi o dzien mleczny - pewnie jeszcze wzielas 3,2%, nie? To by bylo
dopiero zabawne :)
Osobiscie nie bawilem i nie bawilbym sie w cos takiego - taki dzien mleczny
dostarcza Ci circa 700 kalorii, zakladajac, ze jestes srednio aktywna w owym
dniu i wazysz przecietnie - zuzyjesz 1800kcal, czyli jestes 1100 na minusie,
wiec zrzucisz na tym 0,2kg. Zakladajac, ze bedziesz urzadzac sobie dzien
mleczny co tydzien - aby zrzucic 3kg poswiecisz 4miesiace, przez ktore co
tydzien bedziesz miec zmarnowany caly jeden dzien. A gdyby przyszlo Ci do
glowy czestsze odzywianie sie w ten sposob - tryb glodowkowy sie zalaczy i
zadnego efektu nie bedzie.

Jesli juz chcesz ograniczac jedzenie - rob to z glowa, najpierw zredukuj
ilosci tluszczow ktore pochlaniasz, spokojnie zmniejszaj ilosc dziiennie
pochlanianych kalorii (nie schodz ponizej ~1400-1200) i zwieksz ilosc ruchu.
A przede wszystkim - czytaj, czytaj, czytaj - podszkol sie od strony
teoretycznej zanim zaczniesz opracowywac diety. Moze odkryjesz, ze odpowiada
Ci MM, lub opracujesz cos wlasnego, co jednoczesnie bedzie Ci odpowiadac i
bedzie dosyc zdrowe.

pozdrawiam,
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

3. Data: 2003-07-17 09:00:43

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alla <m...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> I teraz pytanie,:
> Czy taki dzien mleczny moge robic raz w tygodniu, czy tylko raz w miesiacu?

Czesc. Słodkie mleko w duzych ilosciach jest dla doroslego czlowieka
nieszczegolnie dobrym pokarmem. Slodkie mleko jest dla dzieci. Najlepiej
niepasteryzowane. Pasteryzowane to juz nie to samo mleko. Dla doroslego
lepsze sa przetwory z mleka naturalnie ukwaszonego. Wiec moze lepiej kefirek?
A polemizujac z przedmowca, jesli chcesz schudnac, to lepiej redukuj z diety
nadmiar weglowodanow, zwlaszcza pokarmy o wysokim indeksie glikemicznym, a
nie tluszcze.
Pozdrowionka.

4. Data: 2003-07-17 09:43:35

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A polemizujac z przedmowca, jesli chcesz schudnac, to lepiej redukuj z
diety
> nadmiar weglowodanow, zwlaszcza pokarmy o wysokim indeksie glikemicznym, a
> nie tluszcze.

Redukcja ilosci tluszczow to tylko jedna z metod, wymienilem w moim poscie
takze i MM. To pierwsze polecilem dlatego, ze akurat mi pomoglo.
Na przyszlosc - pisz prosze troche mniej enigmatycznie jesli juz chcesz
polemizowac, bo jak mam sie ustosunkowac do tak krotkiego zdania nie
popartego zadnymi argumentami?

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
They build too low who build beneath the skies

5. Data: 2003-07-17 13:44:53

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> napisał(a):

> [...]
> Na przyszlosc - pisz prosze troche mniej enigmatycznie jesli juz chcesz
> polemizowac, bo jak mam sie ustosunkowac do tak krotkiego zdania nie

To że Tobie pomoglo, nie musi oznaczac ze pomoze komu innemu. U mnie np
pomagalo tylko krotkookresowo. Potem zaczynalo sie wielkie zarcie.
A argumenty na poparcie mojego stwierdzenia? Chociażby badania nad dietami,
trzy wątki, ktore wrzucilem tu na liste w ostatnich dniach.

6. Data: 2003-07-18 13:54:18

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Do uwag moich przedmówców dołączę tylko prośbę, abyś zwróciła uwagę na brak
błonnika w mleku i potencjalne ryzyko konsekwencji zdrowotnych.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

Dieta Werthmanna
Badania nad dietami czesc 3.