wyrwana ósemka :-(

1. Data: 2006-03-16 19:51:35

Temat: wyrwana ósemka :-(
Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w środe chirurg usuwał mi lewą dolną ósemkę. pojawiła sie opuchlizna lewej
części twarzy. chciałbym sie zapytać jak można ją zlikwidować lub
ewentualnie zmniejszyć bo nie wygląda to zbyt estetycznie. jeśli nie da sie
nic zrobić to ile czasu potrzeba by opuchlizna sama ustąpiła?

PS. z góry dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2006-03-16 20:30:14

Temat: Re: wyrwana ósemka :-(
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie
> nic zrobić to ile czasu potrzeba by opuchlizna sama ustąpiła?

Najlepszym sposobem są zimne okłady, ale tak na prawdę mają sens tylko,
jeżeli są robione krótko po zabiegu. Powinno się spać/leżeć na "drugiej"
stronie (w Twoim przypadku na prawym boku), ale i to odnosi efekt, jeżeli
pacjent zastosuje się do tego tuż po zabiegu.
Ile czasu trzeba - bardzo indywidualna sprawa (przeciętnie ok. tygodnia).
O ile nie ma żadnych powikłań - najlepiej uzbroić się w cierpliwość.

prośba - wynik badania rezonansu magnetycznego
badanie głowy
Coxarthrosis, czy jakoś tak ...
studia - farmacja
Dobry i niedrogi protetyk w Lublinie