wysokie ciśnienie

1. Data: 2005-12-27 11:41:22

Temat: wysokie ciśnienie
Od: "Katarzyna Florek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu mam trochę podwyższone ciśnienie (np. 145/100),
prawdopodobnie po lekach (na rzs). Ciągle pobolewa mnie głowa (takie
ćmienie) nie mocno, ale jest to dla mnie uciążliwe, a na policzkach jestem
czerwona jak ruska lalka ;-) takie ma wypieki. Do lekarza jestem zapisana na
3 stycznia. Jak do tego czasu obniżać sobie ciśnienie domowymi sposobami lub
dostępnymi w aptekach bez recepty?

2. Data: 2005-12-27 12:25:54

Temat: Re: wysokie ciśnienie
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Florek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> 3 stycznia. Jak do tego czasu obniżać sobie ciśnienie domowymi sposobami

Nie przesadzaj z piciem, paleniem, jedz bez soli, jabłka, fasolę, czosnek,
ryż, mleko, ryby :-)))

pl

3. Data: 2005-12-27 13:03:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Florek napisał:

> Jak do tego czasu obniżać sobie ciśnienie domowymi sposobami lub
> dostępnymi w aptekach bez recepty?

Ruch na powietrzu ewentualnie wyciąg z jemioły (bez recepty w aptece)
--
pa, Basia
www.republika.pl/bajarka

4. Data: 2005-12-27 13:09:12

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:dor993$s77$1@inews.gazeta.pl
Od: Katarzyna Florek <m...@p...onet.pl>
Było:
> Od jakiegoś czasu mam trochę podwyższone ciśnienie (np. 145/100),
> aptekach bez recepty?

Herbatki z melisy i jemioły, na przemian w sumie 4 szklanki na dzień.
Wszystko co działa na ciebie moczopędnie, ogórki - bez soli - pomidory, zupa
prezydencka (kapusta, papryka, pomidory i co tam jeszcze...). Że mało
alkoholu to już ci napisali! Ja bym Ci zaproponował całkiem nie pić, bo ból
głowy się powiększy i to sporo przed rzeczywistym kacem.
Jeśli podczas złego sampoczucia będziesz miała krwotok z nosa to wołaj
karetkę. Tak samo przy silnym bólu głowy, drętwieniu kończyn. Zawał nie
powinien ci grozić natomiast wylew krwi do mózgu i owszem :-(

http://www.nadcisnienietetnicze.pl/pacjent/czy_wiesz
_ze/curio/

Za "Zioła żródłem zdrowia" Krystyny Mikołajczyk, Adama Wierzbickiego.
"Circulosan" zmniejsza nadciśnienie
"Cordaflos" zmniejsza nadciśnienie oraz dodatkowo reguluje pracę serca i
zmniejsza objawy nerwicy wegetatywnej.

5. Data: 2005-12-27 13:33:35

Od: "Katarzyna Florek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> karetkę. Tak samo przy silnym bólu głowy, drętwieniu kończyn. Zawał nie
> powinien ci grozić natomiast wylew krwi do mózgu i owszem :-(

Dzięki za wszystkie rady.
Tak na marginesie - nie piję alkoholu wcale, jestem mamą 10-m-cznego bobasa
i nie wyobrażam sobie, że matka mogła się zbliżać do dziecka ze śmierdzącym
huhem. Jak pisałam biorę leki na rzs (methotrexat, metypred, dicloferl). To
jest tylko złe samopoczucie, ból głowy nie jest duży, tylko niestety
upierdliwy. Drętwień kończyn nie mam. Tylko jakaś podminowana jestem.
Dzrętwień kończyn nie mam. Myślę że będę żyć :-). Jeszcze raz dzięki za
rady, skorzystam przede wszystkim z tych herbatek. A 3 stycznia mam
nadzieję, że mój lekarz mi pomoże.

6. Data: 2005-12-27 14:48:22

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> rady, skorzystam przede wszystkim z tych herbatek. A 3 stycznia mam
> nadzieję, że mój lekarz mi pomoże.

Nie daj się zbywać lekami.
Nie wychodz od lekarza bez wystawionego zlecenia na USG jamy brzusznej, EKG,
echo serca, morfologi z rozmazem, badania moczu.

Znając niektórych lekarzy, potrafią wcisnąć leki bez głębszego
zdiagnozowania przyczyn nadciśnienia.

pl

7. Data: 2005-12-27 21:48:11

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

> Nie daj się zbywać lekami.
> Nie wychodz od lekarza bez wystawionego zlecenia na USG jamy brzusznej,
> EKG,
> echo serca, morfologi z rozmazem, badania moczu.

jasne i jeszcze tomografia komputerowa. lekarz POZ nie wystawi skierowania
na echo serca.
A najwazniejsze upewnij sie czy nie jest juz w Danii :-)))))))))))

8. Data: 2005-12-27 22:56:54

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:doscfq$1v8$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Piotr Maksymowicz <p...@p...onet.pl>
Było:
> jasne i jeszcze tomografia komputerowa. lekarz POZ nie wystawi
> skierowania na echo serca.
> A najwazniejsze upewnij sie czy nie jest juz w Danii :-)))))))))))

Ja zbywałem i mnie zbywali dotąd, aż wylądowałem na ostrym dyżurze... W
szpitalu spędziłem miesiąc.
Całe szczęście, że to było na początku roku limitowego :-/ i kilka lat temu.
Zrobili mi komplet niezbędnych badań oraz wiele dodatkowych, nawet dno oka
mi oglądali...

9. Data: 2005-12-27 23:28:30

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dosgtd$8gu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> temu.
> Zrobili mi komplet niezbędnych badań oraz wiele dodatkowych, nawet dno oka

Gratuluje. z takim szczesciem warto spróbowac zagrac w Lotto. A nuż?

A tak powaznie to cieszy, ze ludzie wiedza kiedy nalezy chorowac. To meczące
kiedy trzeba ludziom tłumaczyc, że choruje sie na poczatku roku. Pod koniec
roku choruja tylko farciarze i nie zorientowani.
To taka Polska specjalność- medycyna loteryjna.

10. Data: 2005-12-29 16:24:09

Temat: Odp: wysokie ciśnienie
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może pijawki ???

Użytkownik Katarzyna Florek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dor993$s77$...@i...gazeta.pl...
> [...]
na
> 3 stycznia. Jak do tego czasu obniżać sobie ciśnienie domowymi sposobami

[do kardiologa] - moze mi ktos wyjasnic co to znaczy ...
Mefacit
Złamanie - ile gips?
Re:Niedosłuch::::: hieny z AM poprawcie się, zobaczcie pacjenta, traktujcie go powaznie...
zab madrosci - ?