wystawa lalek i rękodzieła w Poznaniu

1. Data: 2003-11-30 18:40:36

Temat: wystawa lalek i rękodzieła w Poznaniu
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,
dzisiaj w Poznaniu w Muzeum Etnograficznym została otwarta wystawa "Lalki
świata" i druga dotycząca wyrobów rękodzieła z krajów pozaeuropejskich.

Lalki sa darem od pewnej pani, któa była przewodnikiem wycieczek. Pochodzą z 50
krajów świata i są CUDOWNE. Nie mogłam się oderwac od gablotek.

a na drugiej wystawie zgromadzono rękodzieło pozaeuropejskie min. ceramika,
kosze, jurta kazachska (jedyna w zbiorach polskich, jedna z nielicznych w
Europie), w jurcie sa kazachskie i uzbeckie przepiękne dywany. ale mnie
zachwyciły tkaniny z Indii i... makatka wykonana z koralików chyba z Tunezji.
Obie wystawy czynne do końca czerwca 2004 roku. Muzeum jest nieczynne w
czwartki, w soboty jest wstęp bezpłatny

pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-11-30 18:46:11

Temat: Re: wystawa lalek i rękodzieła w Poznaniu
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witajcie,
> dzisiaj w Poznaniu w Muzeum Etnograficznym została otwarta wystawa "Lalki
> świata" i druga dotycząca wyrobów rękodzieła z krajów pozaeuropejskich.

a tu link : http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=1677968

pozdrawiam
Ania

[haft irlandzki]
[troche OT] jak skurczyc koszulke z bawelny
Znacie tę pozycję?
chusteczki na obraczki-slub
[Szycie] linki-meilaodiy