wzory xxx

1. Data: 2003-03-08 21:39:07

Temat: wzory xxx
Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jak czesc dziewczyn sie zorientowala poprzednio wystawione wzory na
littlealex.net musialam schowac, bo byl tak duzy ruch, ze bylo niemozliwe
dalej tak utrzymywac strone. Zmenilam adres, zaczelam wzory ukladac, narazie
mam ulozone Precious Moments. Zapraszam.
http://www.centrumc.krakow.pl/~dzidzior/hafty/

Pozdrawiam,
Tusia

1. Data: 2003-03-09 09:00:54

Temat: Re: wzory xxx
Od: "filut" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Mam pytanko czy moge dodać na mojej stronie link do twojej strony ?
Pozdrawiam
Elutka
-------------------------------
http://haft.republika.pl/

1. Data: 2003-03-09 09:11:29

Od: "Tusia" <_...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> Mam pytanko czy moge dodać na mojej stronie link do twojej strony ?
> Pozdrawiam
> Elutka

Nie ma problemu, tylko mi sie tak czesto zmieniaja adresy, ze nie wiem czy
jest w tym sens... nie potrafie powiedziec ile ta strona bedzie jeszcze
istniec.

Pozdrawiam,
Tusia

Do postu "Haft" z 03-03-2003