xxx 4 małe obrazki w Kramie z robótkami prosba

1. Data: 2004-05-20 20:37:57

Temat: xxx 4 małe obrazki w Kramie z robótkami prosba
Od: "Rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę tylko niestety nie znam numeru Kramu z robótkami ,ale pojawiły
się tam 4 obrazki z motywem ogrodowym .Obrazki są małe 11x17 cm
na jednym było
-konewka ze słonecznikami
-studnia
- krzesełko z kapeluszem żółtym
-bramka z obrośniętym różami łukiem
Wiem ze niestety nie znam nr Kramu ale cos kojarzy mi się ze to z tego roku
.Dziękuje za pomoc
Będę wdzięczna
Rebeka :-)

1. Data: 2004-05-20 22:34:39

Temat: Re: xxx 4 małe obrazki w Kramie z robótkami prosba
Od: "Gosiaczek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to kram z kwietnia tego roku. Niestety jest tylko wzor konewki ze
slonecznikami. Juz je zrobilam i choruje na te trzy pozostałe. Kiedyś sie
pytałam na grupie czy może ktoś je ma, ale niestety bez odezwu:(
Jesli cos zdobedziesz prosze pamietaj o mnie:)

1. Data: 2004-05-21 06:25:28

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> Jest to kram z kwietnia tego roku. Niestety jest tylko wzor konewki ze
> slonecznikami. Juz je zrobilam i choruje na te trzy pozostałe. Kiedyś sie
> pytałam na grupie czy może ktoś je ma, ale niestety bez odezwu:(

Mam wszystkie cztery i remont w domu:), dlatego do tej pory nie odzywałam
się.
Zainteresowanych proszę na priva (proszę pamiętać o usunięciu nospamu), ale
tylko tych cierpliwych - remont ciągle trwa i nadal nie najlepiej stoję z
czasem.
Jeśli macie dostęp do tej gazetki, to pozostałe obrazki ukazały się w
zeszłym roku w nr 5/6, 9 i 10

Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-05-21 10:21:58

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Konewka była w kwietniowym Kramie, a pozostałe trzy możesz ściągnąć z Kaan-u
(polski portal "robótkowy"-adres znajdziesz w FAQ), są w dziale Rośliny, w
poście "Dekoracje ogrodowe".
Pozdrawiam

gablo

1. Data: 2004-05-21 14:32:55

Od: "Rebeka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za pomoc.Jestem szczęsliwa mam wszystkie 4 obrazki .Dziekuję za
poświęcony mi czas. :-*
Aha Gosiaczku 4 obrazki poszły na priva .Dostałaś?
To pozdrawiam
Kaśka

GG nr 1394896

Prośba