xxx Chrystus

1. Data: 2007-01-24 21:31:47

Temat: xxx Chrystus
Od: "redyk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktos mnie wspomoże i udostępnie schemat głowy Chrystusa, jednokolorowy
haft ?
Czy na początek nie będzie to za trudne?

2. Data: 2007-01-25 06:43:26

Temat: Re: xxx Chrystus
Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c9599e1177
a07484.html

Pozdrawiam
Ela

3. Data: 2007-01-25 11:15:17

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=134820&p=3&ob
=0
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=134820&p=2&ob
=0
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=134820&p=1&ob
=0
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

4. Data: 2007-01-25 12:39:43

Od: "Ola S" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

redyk <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> Może ktos mnie wspomoże i udostępnie schemat głowy Chrystusa, jednokolorowy
> haft ?
> Czy na początek nie będzie to za trudne?

Osobiscie uwazam, że jak na pocztek to sobie bardzo trudna rzecz wybralas ...
Moja kolezanka robila wlasnie z tego wzoru stad wiem, ze nie jest latwo.
Chyba najlepiej sobie to rozrysowywac na dodatkowej kartce, czyli kwadraty
10x1o kratek, zaznaczasz gdzie maja byc x, a te co juz zrobilas to skreslasz.
Wtedy jest mniejsza szansa na pomylki :)

Ola S

5. Data: 2007-01-25 22:33:05

Od: "redyk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to można wydrukować, czy przerysować sobie kratka po kratce?
ps.com...

6. Data: 2007-01-26 06:05:46

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie, że mozna wydrukować.
Jak wyświetli się zdjęcie, klikasz prawym przyciskiem myszki i w
otworzonym właśnie okienku wybierasz polecenie drukowania.
Można też najpierw zapisać sobie obrazek na dysku i dopiero
później wydrukować.
Pozdrawiam
Ela

7. Data: 2007-01-27 20:49:50

Od: "redyk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale mnie drukuje sie niepełny obrazek!! Drugiej części twarzy niema. Co mam
zrobic aby był cały na kartce A4, lub na dwóch to sbie skleję

Użytkownik "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
.com...

8. Data: 2007-01-28 11:51:46

Od: "a_ja_na_nic_nie_mam_czasu" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej jednak skopiowac do komputera. Później otwieram obrazek jako
"podgląd obrazów i faksów systemu Windows". Tam jest taka opcja, że
zamyka się obraz w celu edycji i otwiera się ponownie w Power Point-
cie. Wtedy zaznaczam wszystko i drukuję na 2 stronach.

Ela

9. Data: 2007-01-28 16:28:40

Od: "alicja As" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a_ja_na_nic_nie_mam_czasu <e...@o...pl> napisał(a):

> Najlepiej jednak skopiowac do komputera. P=F3=BCniej otwieram obrazek
jako=20
> "podgl=B1d obraz=F3w i faks=F3w systemu Windows". Tam jest taka opcja,
=BFe=20
> zamyka si=EA obraz w celu edycji i otwiera si=EA ponownie w Power Point-
> cie. Wtedy zaznaczam wszystko i drukuj=EA na 2 stronach.
>
> Ela

Witajcie! Witaj Elu!
Kożystając z podanego sposobu próbowałam wydrukować sobie schemat no i
pojawił się mały problem. Schemat owszem wydrukował się w częściach nawet
czterech, jednak te części nie wydrukowały się na pełnej stronie tylko tak
jakby pomniejszone w rogu kartki.Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/118a347a33
a35284.html
Zależałoby mi na wydruku na całj stronie każdej części.Czy jest taka
możliwość?.
A tu schemat do całości :)
http://alutka171.fotosik.pl/albumy/122353.html

Pozdrawiam Ala

10. Data: 2007-02-22 22:02:25

Od: "redyk" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Olu!
A z którego miejsca zaczynać haft? od srodkowej lini czy gdzieś od skraju?
Użytkownik "Ola S" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 10x1o kratek, zaznaczasz gdzie maja byc x, a te co juz zrobilas to
> skreslasz.
> Wtedy jest mniejsza szansa na pomylki :)

Chusty trójkątne
attn: merry - extremely entertaining nntp access - as on in - (1/1)
gedifra
pranie motkow wloczki - probowal ktos? poradzcie prosze
(xxx) szukam schematow Josephine Wall