xxx ER

1. Data: 2005-12-30 10:27:33

Temat: xxx ER
Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na razie wstawiłam 12 schematów. Będę wstawiać następne ale dopiero po
niedzieli
Pozdrawiam wszystkich
a to mój album
http://strimfoto.ru/users/Dziunia/

2. Data: 2005-12-30 10:49:05

Temat: Re: xxx ER
Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie wstawiłam 12 schematów. Będę wstawiać następne ale dopiero po
> niedzieli
> Pozdrawiam wszystkich
> a to mój album
> http://strimfoto.ru/users/Dziunia/
Dziuniu, albumów niet:))
Taki napis się pojawia.
Mirka (Teresin)

3. Data: 2005-12-30 10:54:11

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysława wrote:

> Na razie wstawiłam 12 schematów. Będę wstawiać następne ale dopiero po
> niedzieli
> Pozdrawiam wszystkich
> a to mój album
> http://strimfoto.ru/users/Dziunia/

Pod tym linkiem jest napisane: "Albomow net", niestety :(.
A może ja źle szukam?

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2005-12-30 11:31:36

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pod tym linkiem jest napisane: "Albomow net", niestety :(.
> A może ja źle szukam?

tam nawet w spisie albumów na D nie znalazłam albumu Dziuni :-((
Dodo

5. Data: 2005-12-30 11:58:57

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie wstawiłam 12 schematów. Będę wstawiać następne ale dopiero po
> niedzieli
> Pozdrawiam wszystkich
> a to mój album
> http://strimfoto.ru/users/Dziunia/

============ Kochana Dziuniu, nic tam nie widać, bo zahasłowałaś album albo
nacisnęlaś, że ma być prywatny a nie publiczny. Zmień jego właściwości, czyli
kliknij, że ma być publiczny,wtedy wszystko zobaczymy - zżera mnie ciekawość.

6. Data: 2005-12-30 12:32:49

Od: "Monika" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie wstawiłam 12 schematów. Będę wstawiać następne ale dopiero po
> niedzieli
> Pozdrawiam wszystkich
> a to mój album
> http://strimfoto.ru/users/Dziunia/

Dziuni - mnie też pojawia się napis "Albumow niet"

7. Data: 2005-12-30 20:31:48

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie starej babie ale podałam chyba nie taki link jak trzeba, ale nie
miałam chwili czasu żeby wejść do komputera i zobaczyć. Na 100 % nie jestem
pewna czy tak powinno być ale proszę spróbujcie tutaj:
http://strimfoto.ru/users/Dziunia/53885/

Przepraszam wszystkich
Władzia

8. Data: 2005-12-30 20:43:54

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miałam chwili czasu żeby wejść do komputera i zobaczyć. Na 100 % nie jestem
> pewna czy tak powinno być ale proszę spróbujcie tutaj:

Teraz faktycznie jest albumik ale o hasełko pyta:)

Pozdrawiam Iwa

9. Data: 2005-12-30 20:55:35

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co ja do jasnej cholery robię źle że znowucoś nie tak nie wpisywałam hasła .
Spróbuj iwa nacisnąć Moi foto
może bedzie dobrze a ja siedzę i czekam
Czy w końcu się uda
Władzia

10. Data: 2005-12-30 21:07:27

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ja do jasnej cholery robię źle że znowu coś nie tak nie wpisywałam hasła .
> [...]

Teraz oprócz hasełka to chce jeszcze login. Może jest tak jak gosewa pisała że
ustawiłaś jako prywatny album. Ja na jednej rosyjskiej stronce też tak miałam z
tym że na tych zdjęciach mi niezależało żeby były prywatne bo je używałam jako
bezpośrednie linki i też nie wiem gdzie zmienić żeby był dostępny dla innych.

Pozdrawiam Iwa

(xxx) Nowe prace-zapraszam
Szukam Kramu z Robótkami 5/05
[xxx]Alfa Romeo logo prosba
kochany Kreciku i inne dobre duszyczki.......
maszyna do szycia_instrukcja