(xxx) Lanarte Sara Monna na meilo

1. Data: 2003-09-03 13:59:22

Temat: (xxx) Lanarte Sara Monna na meilo
Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie, jakie cudo wylozyli na meilo
http://pattern.meilaodiy.com/2003/09/200309030237347
7268.jpg
i znowu mi sie piorytety w kolejce do krzyzykowania zmienily:))))
pzdr
yenn (w-wa)
--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-03 19:22:13

Temat: Odp: (xxx) Lanarte Sara Monna na meilo
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry za literowke, to z pospiechu - oczywiscie Sara Moon, niestety, z tego
co sie zorientowalam, brakuje dwoch rzedow w schemacie:((((
a moze ktos ma pelny schemat?
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-03 20:23:42

Temat: Re: (xxx) Lanarte Sara Monna na meilo
Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@n...data.pl> napisał w wiadomości
> [...]
tego
> co sie zorientowalam, brakuje dwoch rzedow w schemacie:((((

Yenulko,
Schemacik leci na priva.
Pozdrawiam
GosiaJC
g...@p...onet.pl

1. Data: 2003-09-04 07:28:36

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gjc" napisał w wiadomości news:bj5iks$3bj$1@inews.gazeta.pl...

> Yenulko,
> Schemacik leci na priva.
> Pozdrawiam
> GosiaJC

bardzo Ci dziekuje, ale to niestety nie to - podobne ale nie to - zwroc
uwage na twarz i dol obrazka - spora roznica.
moze ktos ma dokladnie to i pomoze??? prooooooszem
pzdr
yenn (-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-04 18:05:37

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

to niestety nie to - podobne ale nie to - zwroc
> uwage na twarz i dol obrazka - spora roznica.
> moze ktos ma dokladnie to i pomoze??? prooooooszem
> pzdr
> yenn (-wa)

Niestety, podejrzewam, że coś takiego jak pastelowa wersja tego wzoru Sary
Moon nie istnieje. Jakiś czas temu ktoś go w naszej grupie szukał. Fakt,
krąży w Sieci pastelowy obrazek, mam go nawet, ale to jest foto wykonanej
przez kogoś pracy. Dołączony do tego schemat zawiera klucz identyczny z
wersją niepastelową. Moja teoria jest taka: wprawne hafciarki mogą sobie
wyszyć wariację kolorystyczną. Zwróć uwagę, czy to, o co ci chodzi, nie jest
fotografią czyjejś pracy. Sama się za tym pastelem uganiałam z ciekawości po
Sieci, bo lubię takie zagadki, ale nie natrafiłam na ślad firmowego schematu
wersji pastelowej.
Jandulka (Warszawa)

Przepraszam
(szydelko) firanka i haft kaszubski