xxx Melindy Cross

1. Data: 2003-10-14 14:52:42

Temat: xxx Melindy Cross
Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans
http://www.maitri.gdansk.opoka.org.pl/

1. Data: 2003-10-14 16:47:15

Temat: Re: xxx Melindy Cross
Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam tę ksiązkę w poznańkim empiku - kosztuje albo 24, albo 29 zł. Sa tez
inne z haftem krzyżykowym
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-10-14 17:15:46

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam tę ksiązkę w poznańkim empiku - kosztuje albo 24, albo 29 zł. Sa
> [...]

AAA, to trzeba uświadomić sprzedającej. Przeglądałam allegro i przypadkiem
to znalazłam.
A są może też inne książki tej autorki? Bo dotąd nigdzie ich nie spotkałam.
Akurat te inne bardziej mnie interesują.

1. Data: 2003-10-14 19:57:40

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak będę w empiku, to zaobserwuje i dam znać :-)

1. Data: 2003-10-15 07:41:37

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat te inne bardziej mnie interesują.
> Pozdrawiam
> --
> Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)

Ja mam jeszcze tej autorki "Haftowanie" - bardzo dobra książka z różnymi
technikami haftów: płaskie, krzyżykowe, koraliki, tasiemki etc. - czytelne
ilustracje. Nie widziałam jej już ponad rok w księgarniach. Może w jakiejś
wysyłkowej. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-10-15 21:19:28

Od: " Anna" <c...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. napisał(a):

> A są może też inne książki tej autorki?

Sa, ale nie wiem, czy byly tlumaczone na j.polski. Ja mam jej swetry z
mohairu. I ...jakby to powiedziec...umiem na prawde dobrze robic na drutach,
ale to jest bardziej zbior tego, co ona zrobila (i sprzedaje, i propaguje na
swoich kursach, przynajmniej tak bylo jakies 12 lat temu kiedy te ksiazke
kupilam)niz faktyczny podrecznik robienia swetrow z mohairu. Tzn. kupilam to
dla zrobienia swetra-plaszczyka, z zaokraglonymi dolnymi polami. W opisie jest
wszystko Z WYJATKIEM jak zrobic te poly. Wykroju tez nie ma.

Spotkalam sie jeszcze z jej ksiazka chyba nt. produkcji mydla (luksusowego...)
ale nie kupilam, zniechecona tymi swetrami.

Czy sa jeszcze jakies inne - tak,

zajrzyj np. do amazon.com

Nie chcialabym byc zniechecajaca, moze ktos ma inne, lepsze doswiadczenie?

> Pozdrawiam

Anna

LANARTE XXX - czy ktoś ma schemat?
xxx problem z kolorami