xxx - PAT

1. Data: 2005-09-06 12:51:13

Temat: xxx - PAT
Od: "Ula S." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczne od tego, ze w kwestii oprogramowania komputerowego jestem laik absolutny!
nie mam jednak cierpliwosci do opieszalosci mojego meza i postanowilam sama
zapodac sobie program z pat'em! prosze zatem o pomoc, czyli podeslanie ew.
linku, najlepiej w takiej formie, by wystarczylo kilkakrotne klikniecie i
potwierdzenie przyjecia, jesli to mozliwe w wersji polskojezycznej, mowa obca
mnie odstrasza i zniecheca...
ulitujcie sie i pomozcie, kto jest w stanie
juz teraz dziekuje i serdecznie pozdrawiam
Ula internetowiec zerowy!

2. Data: 2005-09-08 12:08:23

Temat: Re: xxx - PAT
Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna znależć program do tych wzprów na stronie www.pcstitch.com

> [...]
> mnie odstrasza i zniecheca...
> ulitujcie sie i pomozcie, kto jest w stanie
> juz teraz dziekuje i serdecznie pozdrawiam

Pytanie o przyszywanie cekinow
xxx - prośba o przetłumaczenie kilku zdań
<szydelko> pare fajnych torebek
OT-radosna wiadomość
(szydełko) proszę o porad