xxx POMOCY

1. Data: 2006-01-23 22:35:15

Temat: xxx POMOCY
Od: "Beti" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Dziewczyny!! prosze pomozcie!!
wzielam sie za wyszywanie obrazka misia tt trzymajacego duze czerwone
serducho. i mam problem. nie wiem na czym polega "french knott" ktorym mam
zrobic oczka jego i cos na nosku :( powiedzcie mi jak to sie robi??
i jeszcze chcialam spytac, jesli juz ktoras z was wyszywala tego misia, to
czy dzielilyscie nitke, i wyszywalyscie tylko 2?? bo mi sie wydaje ze to
bedzie za malo tej mulinki i zaczelam go wyszywac, ale cala mulika - bez
dzielenia. doradzcie mi jak najlepiej dzielicz ( jesli tak to na ile) czy
nie dzielic. no i na czym polega ten FRENCH KNOTT
zdesperowana Beti :(

2. Data: 2006-01-24 05:49:38

Temat: Re: xxx POMOCY
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drogie Dziewczyny!! prosze pomozcie!!
> wzielam sie za wyszywanie obrazka misia tt trzymajacego duze czerwone
> serducho. i mam problem. nie wiem na czym polega "french knott"

Tutaj znajdziesz odpowiedź na pytanie na czym polega French knott, chociaż
mówiąc szczerze sama mam do dzisiaj problem bo nie zawsze wychodzi tak jakbym
chciała
http://glinki.com/?l=6yw6p0
jeśli chodzi o drugą część pytania to ja już niestety nie pomogę bo nie
wyszywałam tego miśka :(
Gorąco pozdrawiam z bardzo mroźnego dolnegośląska (-21) Aśka

3. Data: 2006-01-24 07:37:00

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mi - na razie teoretycznie - pomogly wskazowki:

http://www.dimensions-crafts.com/tipshtml/frenchknot
.html

http://www.hafciki.pl/tiki-view_forum_thread.php?com
ments_parentId=5603&topics_threshold=0&topics_offset
=18&topics_sort_mode=lastPost_desc&topics_find=&foru
mId=4

Mam nadzieje, ze ten drugi link sie nie polamie.
Pzdr Olga, ktora haftuje od lat, ale nigdy w zyciu nie robila french knotsow ani
krzyzykow polowkowych :)

4. Data: 2006-01-24 07:43:00

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beti" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dzielenia. doradzcie mi jak najlepiej dzielicz ( jesli tak to na ile) czy

Na ile dzielić - to zależy na jakiej gęstej kanwie wyszywasz. I oczywiście
od tego jak Ci się podoba. Najczęściej na kanwie 14 i gęstrzych wyszywa sie
dwoma nitkami. Przy czym na 14 i dwie nitki widać troszkę prześwitującą
kanwe, zwłaszcza przy ciemnych kolorach jest to widoczne. Mnie przeszkadza
to kiedy patrzena obrazek z bliska, bo jak juz wisi na ścianie to tego nie
widać ;-)

Na rzadszej kanwiemozna wziąć więcej nitek (3) A może nawet całe pasemko na
takiej poduszkowej kanwie.

Całe pasmo nierozdzielane to IMO za gruba nitka na 14 kanwę.I chiba się
niewygodnie wyszywa. I nieekonomicznie :-)

Ale jak juz wcześniej napisałam: jeżeli Ci sie podoba efekt to możesz robić
całym pasemkiem.
W większości wzorków, czy z gazet czy z zestawów jest napisane iloma nitkami
wyszywać. Poszukaj w opisie jezeli masz wątpliwości.
Pozdrwiam
Dodo

5. Data: 2006-01-24 15:16:18

Od: "Beti" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny dziekuje bardzo ;* jestescie kochane!! jak zwykle mozna na was
liczyc.
ale i tak nie wiem jak sobie poradze z tymi French knotami. tymbardziej ze
ma to byc na prezent, wiec wszystko musi byc idealnie - bo gyby bylo dla
mnie to jakbym wyszyla tak by moglo byc :(

6. Data: 2006-01-24 15:31:34

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

FRENCH KNOTT - to taki supełek, tylko zazwyczaj 2 razy zaplątany i często
haftowany 2 nitkami.
Haftowałam tego misia na kanwie nr. 14 dwoma nitkami. Zmieniłam tylko 2 rzeczy.
Backstitch serduszka zrobiłam najbardziej intensywnym różowym tj. nr. 13.
Półkrzyżyki podstawki misia zrobiłam 2 nitkami, a nie tak jak w opisie 1.
Łaty zrobiłam jak w opisie 2 nitkami i uważam, że to bardzo dobry pomysł.
Mój miś jest śliczny i będzie super prezentem na Walentynki.
Haftowałam też misie z tej kolekcji na kanwie nr 18 trzema nitkami, ale one są
większe i nie mają tyle wdzięku co te mniejsze. Zazwyczaj jest najładniej jak
się trzymam opisu.

[szydelko] linki dla milosniczek lalek
XXX link - Krzywe domki, krzywe okna, grube damy
Witam! Dot. Aukcji na allegro
xxx 555 Christmas Designs
[xxx] problemy z komp?