[xxx] Poduszki

1. Data: 2003-08-20 05:51:32

Temat: [xxx] Poduszki
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam z ranka
Ja z pytaniem ;-)
Chcę wyszyć poduszki z motywami egipskimi, ale teraz naszły mnie
watpliwości :-(
Czy użyć naszej zwykłej muliny Dmc, przecież wyszywamy nią delikatne
obrazki, czy użyć coś innego ???
Bedzie to rzecz użytkowa, do siedzenia nie do patrzenia, więc się mocno
zastanawiam :-)
Poradźcie
Pozdrawiam wypoczywających
SaNi

1. Data: 2003-08-20 07:14:18

Temat: Re: [xxx] Poduszki
Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sani <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> obrazki, czy użyć coś innego ???
> Bedzie to rzecz użytkowa, do siedzenia nie do patrzenia, więc się mocno

Witaj - nie wszyscy wypoczywają:-((
A co do poduszek - też mam takie chęci i oglądałam różne - najbardziej
podobały mi się wyszywane wełną chyba Anchora muliną widziałam tylko poduszki
ze wstawkami (czyli całam jakby normalna i tylko mały motyw)ale one robiły
właśnie wrażęnia "do patrzenia". Te wyszywane wełną były ekstra - na takiej
grubej kanwie przytulnie od samego patrzenia się robiło.
Tylko nie wiem jak z kolorami - jeżęli mam upatrzony motyw który normalnie
jest obrazkiem na drobną kanwę - jak to przerobić na grube nici i kanwę.
Czy te Twoje wzory są specjalnie na poduszki?
pozdrawiam
Anga

1. Data: 2003-08-20 07:28:10

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest obrazkiem na drobną kanwę - jak to przerobić na grube nici i kanwę.
> Czy te Twoje wzory są specjalnie na poduszki?
pozdrawiam i tych pracujących :-)
No właśnie sa to Vervaco, możesz je zobaczyć
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=jasona&Ru
brID=22216
jest dziwny opis na schmacie ( po rosyjsku ) cieńka do wyszywania Junghans
??
nie wiem z czym to się je ;-(
nie wiem czu to wełna,czy źle to tłumacze
tak ogólnie to nic nie wiem
Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SaNI

1. Data: 2003-08-20 07:43:47

Od: "Anga " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ??
> nie wiem z czym to się je ;-(
> nie wiem czu to wełna,czy źle to tłumacze

To ja już wiem !!!!
Przed chwilą pisałam o tym katalogu i zobaczyłam Twoją poduchę>
Jest w katalogu HS na 4 str. opisana jako poduszka krzyżykowa kanwa 18
oczek/10cm z nadrukiem + włóczka akrylowa. O !!!! Czyli robi się to włoczką
akrylową 100% :-)))
(Ale tak to można jak się ma gotowy wzór na poduchę - a nie chce inny obrazek
przerobić)
Anga

1. Data: 2003-08-20 07:49:43

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włoczką
> akrylową 100% :-)))
> (Ale tak to można jak się ma gotowy wzór na poduchę - a nie chce inny
Dzięki ;-)
ALe teraz nastepne pytanko, jakiej firmy ta włóczka akrylowa ??
Mi to Jahnhans nic nie mówi wrzuciłam w wyszukiwarke to mi same zegarki
wyszły, chyba , że coś źłe tłumacze:-(
No i nie wiem czy czymś innym nie można :-)
Może ktoś ma doświadczenia co do poduch ??
SaNi

1. Data: 2003-08-20 08:05:05

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyszły, chyba , że coś źłe tłumacze:-(
> No i nie wiem czy czymś innym nie można :-)
> Może ktoś ma doświadczenia co do poduch ??

Zobacz w sewandso - są też te poduszki z opisem 100% acrylic bez podania
żadnej firmy. Czyli albo dobierać na oko (dla mnie koszmar) albo zobaczyć
włóczkę Anchora - miałam to nawet w ręku wydaje mi się,że byłoby ok - kolory
bez problemu można wszystkie dobrać tylko nie pamiętam czy to był akryl:-(
Ale Anchor wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem.

I dołączam się do Twojej prośby o podzielenie się doświadczeniem co do poduch.
I jak przerobić "normalny" obrazek na poduchę?
Anga

1. Data: 2003-08-20 08:47:15

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrazki, czy użyć coś innego ???
> Bedzie to rzecz użytkowa, do siedzenia nie do patrzenia, więc się mocno

Ja to chyba bym robiła retorsem dmc - wiem że ma całą paletę kolorów tak jak
mulina no i jest to nitka której się nie dzieli na cińsze nitki - więc na
poduszkę w sam raz - trwała będzie :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-08-20 08:58:20

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jak
> mulina no i jest to nitka której się nie dzieli na cińsze nitki - więc na

No właśnie podtrzymuje zdanie koleżanki retorsem. A jak nie to wełną, może
być Anchor albo DMC też się świetnie nadaje (wełna DMC do kupienia na
Półwiejskiej w Poznaniu, a Anchor to chyba wszędzie). Ja mam taką jedną
rzecz którą sobie dziubię wełną w ramach zmiany repertuaru, i wełna jest
fajna taka milutka i cieplutka. Aż się chce przytulić. Poduszki też chyba
takie powinny być, żeby sie chciało do nich przytulić, nie?

Aha i chciałam sprawdzić jakich nici użyto w twoich poduszkach i nie
powiesiłaś schematów w albumie. Jest jakieś miejsce gdzie można obejrzeć ten
schemat?
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-08-20 09:20:59

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aha i chciałam sprawdzić jakich nici użyto w twoich poduszkach i nie
> powiesiłaś schematów w albumie. Jest jakieś miejsce gdzie można obejrzeć
No nie wiem czy wszedzie :-(
Retors czy wełenka nie wiem co jest ładniejsze, nigdy tym nie robiłam :-)
No i chyba Retorsy maja różne rodzaje, jaki ??
Wiem, że zamęczam pytaniami dziś, ale jakoś się ich nazbierało,
a mam problemy,
kiedyś w dawnych czasach Mama robiła poduszki zwykłą Ariadną, wyglądały
super ;-),
no ale wzory były geometryczne,
a tu jednak jest osoba, więc myślę, że chyba inczej by trzeba :-)
Co do mojego albumu, są obostrzenia co do wielkości plików na 7ya i niestety
schematy nie wchodzą
posyłam Ci rozpiskę kolorów, jak chcesz mogę posłać wszystkie :-)
Pozdrawiam
Pozdrów Sąsiadkę zza biurka ;-)
SaNi

1. Data: 2003-08-20 10:00:44

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mi to Jahnhans nic nie mówi wrzuciłam w wyszukiwarke to mi same zegarki

Wydaje mi się, ze chodzi o firmę Junghans Mode.
Pozdrawiam.
Mira Z. Wrocław)

Zmiana nicka
[0t] Do Pusi
do Sani
[OT] ODLICZANIE !!!
kto zna jakies grupy dyskusyjne traktujace o kosmetykach...?