[xxx] Poszukuję schemacków (kolejki, ciuchcie ...)

1. Data: 2003-07-08 00:28:03

Temat: [xxx] Poszukuję schemacków (kolejki, ciuchcie ...)
Od: Smyczka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój brat niedługo ma urodziny, a że interesuje się kolejkami(zbiera
różne modele i wogóle ma "fioła" na tym punkcie:), wpadłam na pomysł że
mu coś takiego wyszyję. Ale tu pojawił się problem, z racji tego że xxx
"uprawiam" od dosyć niedawna, nie posiadam w swych zbiorach żadnych
schemacików o tej tematyce :(
Zwracam się więc z prośbą, może ma któraś z Was drogie Siostrzyczki
coś takiego? (kolejki, parowozy, wagony...)

Z góry bardzo dziękuję

Smyczka (Ostatnio często uśmiechnięta :)

1. Data: 2003-07-08 05:45:18

Temat: Re: [xxx] Poszukuję schemacków (kolejki, ciuchcie ...)
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwracam się więc z prośbą, może ma któraś z Was drogie Siostrzyczki
> coś takiego? (kolejki, parowozy, wagony...)
Poszły.... tzn.popędziły :-)
SaNi-Śr

1. Data: 2003-07-08 07:01:39

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Poszło, daj znać czy doszło ;), bo miałam kłopoty z pocztą.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-07-08 15:35:18

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy te moga byc:) Sa milusie - sama ocenisz

Prosze uprzejmie:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Anaxaret&
RubrID=16560&Show=%3E%
3E&sort=0

1. Data: 2003-07-08 22:55:01

Od: Smyczka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz Wszystkim bardzo dziękuję za schemaciki.
Przesyłam za to gorący uśmiech :))))

Pozdrawiam serdecznie
Smyczka (Bardzo szczęśliwa)

Oferta czaretrów - TANIO