[xxx] Słoneczniki Van Gogha

1. Data: 2005-10-23 07:00:20

Temat: [xxx] Słoneczniki Van Gogha
Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

poszukuję wymienionego w temacie schematu obrazka. Ostatnio na grupie
krążyły sliczne słoneczniki i je mam ale to nie takie.
A może któraś z grupowieczek orientuje sie czy takowy schemat był w którejś
z polskich gazet?

Agnieszka

2. Data: 2005-10-23 07:26:10

Temat: Re: [xxx] Słoneczniki Van Gogha
Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagnie21" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krążyły sliczne słoneczniki i je mam ale to nie takie.
> A może któraś z grupowieczek orientuje sie czy takowy schemat był w

Słoneczniki Van Gogh'a były w Haftach Polskich nr 4/2002, mam tą gazetkę
niestety nie mam skanera. Może ktoś inny Cię poratuje
Pozdrowienia i powodzenia w poszukiwaniach
Katarzyna (Izis)

3. Data: 2005-10-23 07:36:42

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to czasem nie jest ten wzór?
http://photo.163.com/openalbum.php?username=tomi313&
_dir=%2F5830550

4. Data: 2005-10-23 08:12:09

Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to chyba to :)) Tylko ja szukam cz-b schematu żeby móc wydrukować. ale mimo
wszystko dziekuje za pomoc :))

Agnieszka

5. Data: 2005-10-23 08:15:01

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba to :)) Tylko ja szukam cz-b schematu żeby móc wydrukować. ale mimo
> wszystko dziekuje za pomoc :))
>
> Agnieszka

Ale w gazetce był włąśnie ten i do tego kolorowy, raczej czarnobiałego
nieznajdziesz:) A może się muylę

--------------
Pozdrawiam Iwa

6. Data: 2005-10-23 09:44:23

Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko jesli uda mi sie kupić ta gazetkę na allegro to wyszyję z kolorowego
:) Chodziło mi o to , że moge sobie wydrukować cz-b w domu. A z kolorowego
musiałabym slęczeć przy kompie a to raczej niemożliwe tak wyszywać. Chyba że
macie jakies inne metody?

Agnieszka

7. Data: 2005-10-23 10:16:16

Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale w gazetce był włąśnie ten i do tego kolorowy, raczej czarnobiałego
> nieznajdziesz:) A może się muylę

Ten w gazecie (HP 4/2002) jest inny niż ten na photo 163, ale tez kolorowy.
Katarzyna (Izis)

8. Data: 2005-10-23 10:44:22

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Oct 2005 11:44:23 +0200, "jagnie21" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
>musiałabym slęczeć przy kompie a to raczej niemożliwe tak wyszywać. Chyba że

Metody, hmm. Nie namawiam do drukniecia na cz-b a potem kolorowania,
choc to też jakiś sposób i kiedyś tak czasami robiłam (dawno temu).
Szybciej bedzie (jesli mieszkasz w miescie) skorzystać z drukarki w
jakiejs kafejce internetowej, bez kłopotu drukniesz schemat za 1-2
złote.
Moolinea

9. Data: 2005-10-23 11:35:24

Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodzilo mi raczej właśnie o schemat cz-b z symbolami zamisat kolorów. bo
tak to wiem że raczej nie za dorby pomysł z takim drukowaniem

10. Data: 2005-10-23 11:46:11

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzilo mi raczej właśnie o schemat cz-b z symbolami zamisat kolorów. bo
> tak to wiem że raczej nie za dorby pomysł z takim drukowaniem

Dlaczego? Ja w tej chwili haftuje dwa obrazki, jeden schemat jest czarno biały a
drugi kolorowy i przyznam szczerze że wolę ten kolorowy, bo na czarno białym
symbole mi się zlewają:)

Pozdrawiam Iwa

[xxx]
[szydelko+koraliki] Australijskie czasopismo
Schemacik do tych prac :))
poduszki - druty
[szydelko] smieszny aniołek