[xxx] Szukam obrazka - pomocy!

1. Data: 2005-01-06 20:02:39

Temat: [xxx] Szukam obrazka - pomocy!
Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny. Moja swiadkowa wychodzi za maz i szukam obrazka slubnego.
Szperalam troszke w archiwum, ale jakos nic ciekawego nie rzucilo mi sie w
oczy (jakas mgla mi na oczy naszla...). Darujcie wiec ta droge na skróty i
poratujcie dobre duszyczki ladnym schematem. Bede bardzo wdzieczna :)
Pozdrawiam - Kasia

1. Data: 2005-01-06 20:05:55

Temat: Re: [xxx] Szukam obrazka - pomocy!
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczy (jakas mgla mi na oczy naszla...). Darujcie wiec ta droge na skróty i
> poratujcie dobre duszyczki ladnym schematem. Bede bardzo wdzieczna :)

troszke niżej w postach jest ten temat

ale jak mgła ci zaszła na oczka to masz

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=52191&o
b=0

i jeszcze

http://forum.nanya.ru/index.php?showtopic=9108

Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-06 20:07:06

Od: "Olgasw \(Gdańsk\)" <olgasw@_WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczy (jakas mgla mi na oczy naszla...). Darujcie wiec ta droge na skróty i
> poratujcie dobre duszyczki ladnym schematem. Bede bardzo wdzieczna :)

zobacz post Haliny z 02.01.2005
W odpowiedziach masz kilka linkow
Ola

1. Data: 2005-01-07 16:40:49

Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje dziewczyny jestescie wielkie!!! ... a ja slepa hihi..
Serdecznie pozdrawiam :)

[xxx] zimowy pejzaz szukam
[koraliki] rayher jeszcze raz...
[szydełko]kartka z okazji ślubu