[xxx] bardzo pilnie poszukuje

1. Data: 2005-11-17 07:51:36

Temat: [xxx] bardzo pilnie poszukuje
Od: "Tusia" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!

Mam ogromną prośbę, poszukuje schematów do kwiatowych obrazków :) ale chodzi
mi o takie małe obrazeczki, wymiary około 15x20 cm. Najlepiej jakby to była
jakaś seria kwiatowa (kilka obrazków). Jeśli któraś z Was posiada coś takiego
to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Tusia

2. Data: 2005-11-17 08:06:24

Temat: Re: [xxx] bardzo pilnie poszukuje
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakaś seria kwiatowa (kilka obrazków). Jeśli któraś z Was posiada coś takiego

Poleciało:)

--------------
Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-11-17 12:46:19

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za to co dotarlo do mnie i prosze o wiecej :)

Pozdrawiam Was,
Tusia

4. Data: 2005-11-17 12:55:29

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Nov 2005 13:46:19 +0100, t...@o...pl wrote:

>Dziekuje bardzo za to co dotarlo do mnie i prosze o wiecej :)

A co dotarło ?, nie chcę dublowac :)

5. Data: 2005-11-17 13:14:05

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie, chcesz?
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=106391
Moolinea

6. Data: 2005-11-17 13:30:18

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi o takie małe obrazeczki, wymiary około 15x20 cm. Najlepiej jakby to była
> jakaś seria kwiatowa (kilka obrazków). Jeśli któraś z Was posiada coś

================================
Tu masz zupełnie malenkie kwiaty - cała seria - może być przydatna na kartki
http://canymede.new21.net/F-01.htm
jest tego kilka stron (na górze są listki z numerami - klikasz na nie i
wchodzisz dalej), żeb pobrac schemat - klikasz na wybrany kwiatek.

7. Data: 2005-11-17 14:08:50

Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Takich nie mam więc bardzo proszę o przesłanie :)

8. Data: 2005-11-17 14:56:22

Od: "asia028" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ja też mogę prosić na gazetowy te serie.

Mam nadzieję że nienadużywam Twojej uprzejmości ale w Twoim albumie znalazłam
również zdiecia liści 34583 Acer i 34582 Tilia. czy mogę prosić również o ich
schematy?

Pozdrawiam

Asia

Cudowny malutki Altin Basak
Szalik z różami
slynny szal
tłumczenia angielskie
potrzebna pomoc przy założeniu albumu 7ya