xxx - kaczuchy dla Madziuchy

1. Data: 2006-04-08 02:11:14

Temat: xxx - kaczuchy dla Madziuchy
Od: "ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyneczki, kochaneczki, gdyby Wam sie w oczy gdzies rzucilo, bylabym
wdzieczna!!!!
http://jenfelice.multiply.com/photos/photo/6/97
wlasnie wije gniazdko dla kolejnej panienki, nosi mnie, a te kaczuchy nadzwyczaj
cudnej urody sa, jakby radosnie w pokoiku wygladaly...
ukloniska znad brzuszyska (kochanego, jedynego!)
Ula

2. Data: 2006-04-08 18:05:05

Temat: Re: xxx - kaczuchy dla Madziuchy
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybacz, ale cos jest nie tak z tym linkiem?

3. Data: 2006-04-08 18:20:49

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "QBASKA" <q...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Wybacz, ale cos jest nie tak z tym linkiem?

Linek jest OK - tylko dziewczyna zahaslowala album.
Mysle ze chodzi o kaczki MSherry, ale one jeszcze nie "chodzily" w necie

http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi?db=zoo
m&uid=&Prod_Code=41719&ww=on&do=search_results

dobrze mysle?? te kaczki ??

pzdr
Dodo

4. Data: 2006-04-09 01:29:49

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi?db=zoo
m&uid=&Prod_Code=41719&ww=on&do=search_results

oj te, oj te!
sa takie kaczusne!
album faktycznie zahaslowany, oczywiscie nie przeze mnie,
dziekuje za chec pomocy, poczekam w takim razie,
a czy z tej serii nie chodzily juz owieczki i krowki?!
w tym nieszczesnym albumie wypelzly tez i chrumcie
moc usmiechow dla wszystkich
Ula

5. Data: 2006-04-09 05:23:33

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a czy z tej serii nie chodzily juz owieczki i krowki?!
> w tym nieszczesnym albumie wypelzly tez i chrumcie

Tak - chodziły i jestem ich posiadaczką ;-) Chcesz??
Swinek jeszcze nie było - trzymam rękę na pulsie

pozdr
Dodo

6. Data: 2006-04-09 12:24:52

Od: "ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodo
>
> oj tak, bardzo poprosze, mam tylko zwierzaczki pojedyncze i wizje w glowie...
przygarne z radoscia!
ukloniska sloneczne
Ula

Vogue Knitting - jesien 2005
zajączek "na szybko"
sobie same popatrzcie jakie cuda
[Chwale sie] Zajaczkowo i kurczaczkowo - czyli swiatecznie ;-)
TT i FF czy ma ktoś schemat?