[xxx] kaktusy-pytanie techniczne

1. Data: 2005-12-28 08:02:05

Temat: [xxx] kaktusy-pytanie techniczne
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki kochane czy ktoras z Was robila te kaktusy.
http://glinki.com/?l=554una
Czy one sa takie szaro-bure czy to moze moja fotka jest taka nijaka
kolorystycznie,czy one nie powinny byc soczyscie zielone?Z rozpiski kolorow
wynika,ze malo jest zielonego wiec nastepne moje pytanie-czy nie macie
namiarowna cos podobnego i eleganckiego nadajacego sie na prezent slubny
ale o bardziej soczystych kolorach ?
Pozdrawiam

Pusia a czasami Beata( Bialystok)
********
http://glinki.com/?l=y0bqzi Damy 1
http://glinki.com/?l=owyczp Damy 2
http://glinki.com/?l=muw0xi Damy 3
http://glinki.com/?l=rfzanz Jan Pawel II
http://glinki.com/?l=xg7pg5 Szydelko/Druty
http://glinki.com/?l=npviyo Szydelko po polsku

2. Data: 2005-12-28 08:19:33

Temat: Re: [xxx] kaktusy-pytanie techniczne
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wynika,ze malo jest zielonego wiec nastepne moje pytanie-czy nie macie
> namiarowna  cos podobnego i eleganckiego nadajacego sie na prezent slubny

Troche bardziej soczyste:)
http://www.kaan.pl/forum/uploads/post-18-1108744559.
jpg
http://img91.imageshack.us/my.php?loc=img91&image=20
04111702335550309.jpg
http://img91.imageshack.us/my.php?loc=img91&image=20
04111702325787368.jpg
http://img91.imageshack.us/my.php?loc=img91&image=20
04111702295964083.jpg

Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-12-28 10:40:48

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" napisał w wiadomości
<cut>-czy nie macie
> namiarowna cos podobnego i eleganckiego nadajacego sie na prezent slubny
> ale o bardziej soczystych kolorach ?
> Pozdrawiam
>
> Pusia a czasami Beata( Bialystok)

Hejka :)
Ja wygrzeałam takie kaktusiki całkiem zywe kolorystycznie:
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/12/20
05121208243316143.jpg
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/12/20
05121208245842420.jpg
http://www.xinyueszx.com/bbs/uploadimages/2005/12/20
05121208252182604.jpg
Tak tylko dumam czemu kaktusy na ślub? Kaktusy jako przesąd - hodowane przez
stare panny lub zapowiadające staropanieństwo ;)

Pozdrowionka
Elen zagrzeana w czarodzicielstwie
The gifts the gods gave me I use in battle or in bed.

4. Data: 2005-12-28 12:57:20

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Tak tylko dumam czemu kaktusy na ślub? Kaktusy jako przesąd - hodowane
przez
> stare panny lub zapowiadające staropanieństwo ;)

Hmm,no wiesz,realizuje zyczenie pana mlodego-hodowcy kaktusow roznej masci
od lat ,no i chyba starokawalerstwo juz mu nie grozi,chyba ze powie w
ostatniej chwili-nie :-))))))))))))))))))))))))))
Pusia

5. Data: 2005-12-28 16:45:38

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen"

Tak tylko dumam czemu kaktusy na ślub? Kaktusy jako przesąd - hodowane przez
> stare panny lub zapowiadające staropanieństwo ;)
>
> Pozdrowionka
> Elen zagrzeana w czarodzicielstwie
*****

eee, przesądy ...
od zawsze jestem kaktusiara i jakos nie przeszkodzilo mi to w zamazpojsciu,
a nawet w zarazeniu meza kaktusiarstwem....
(nasze najstarsze kaktusy maja juz ponad 25 lat!)

--
Ania K :-)

****
http://pg.photos.yahoo.com/ph/aniatrsb/my_photos

http://www.anavilma.prv.pl/

6. Data: 2005-12-28 18:55:38

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ana_Koli wrote:

> eee, przesądy ...
> od zawsze jestem kaktusiara i jakos nie przeszkodzilo mi to w zamazpojsciu,
> a nawet w zarazeniu meza kaktusiarstwem....
> (nasze najstarsze kaktusy maja juz ponad 25 lat!)

Fajnie :) Masz gdzieś fotki? Moja kolekcja niestety odmówiła współpracy
po przeprowadzce :(
Pozdrawiam
J.

--