xxx - koniki M. Sherryl

1. Data: 2007-04-17 21:47:35

Temat: xxx - koniki M. Sherryl
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kochane, zlote, w Was jedyna nadzieja. Obiecalam podeslac znajomej koniki M.Sh.
Sama sie nawet zadeklarowalam. Przeszukalam wszystkie plytki i ... nie ma!
Zaginely, wyplynely, nie wiem... Mialam chyba wszystkie, juz nie mam. Bardzo
prosze o poratowanie, jakis link moze, o nic wiecej nie smiem prosic, no moze o
sloniki, ktore tak samo wsiakly...
Bede bardzo wdzieczna za wszelka pomoc
pozdrawiam serdecznie
Ula

2. Data: 2007-04-18 05:39:33

Temat: Re: xxx - koniki M. Sherryl
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bardzo
> prosze o poratowanie, jakis link moze, o nic wiecej nie smiem prosic, no

wszystkie, czy jakiś konkretny??
linków nie mam bo lubią stawać się nieaktualne ale moge Ci wysłać

Dodo

3. Data: 2007-04-18 11:59:29

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> wszystkie, czy jakiś konkretny??
> linków nie mam bo lubią stawać się nieaktualne ale moge Ci wysłać
>
> Dodo

napisze na priv, juz teraz dziekuje za chec pomocy. ZCuj sie wielbiona!!!!
Ula

Pomocy!
alfabet poratujcie
[szydełko] poszukuję mocno wzoru na obrus...
[druty] poncho sobie wymyslilam...
[ot] matczyne zale