xxx maki-bukiety

1. Data: 2005-01-05 13:17:40

Temat: xxx maki-bukiety
Od: "mira" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! cały czas śledzę wasze wiadomości na temat haftu xxx ale niemogłam się
włączyć ,jestem początkująca ale już wyhaftowałam mały bukiet słoneczników i
jestem z siebie zadowolona.nieśmiało proszę o schematy ładnych maków dla mojej
mamy.

1. Data: 2005-01-05 17:26:36

Temat: Re: xxx maki-bukiety
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira napisała
nieśmiało proszę o schematy ładnych maków dla mojej mamy.

poszły na priv
Iwa

1. Data: 2005-01-06 09:32:25

Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem z siebie zadowolona.nieśmiało proszę o schematy ładnych maków dla

Dziękuję!maki są przecudne ale widziałam takie w połączeniu z innymi kwiatami
polnymi rumiankiem i chabrami może ktoś ma schemat to bardzo proszę.mira

1. Data: 2005-01-06 14:06:51

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Do Iwy :)

Bardzo proszę o schemaciki maków i innych kwiatów lub bukietów.

Przepraszam ,że piszę na grupę ale przy wysyłaniu na priva wychodzi jakiś błąd
i niechce wysłać wiadomości.

1. Data: 2005-01-06 14:19:02

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

już poszły na priv

--
Iwa

Carina - szukam inspiracji
[OT] sen o zakupach ;-)
[szydelko]Dzien Babci i Dziadka tuz tuz!!!
Wroclaw - nauka tworzenia frywolitek
xxx permin