[xxx] mapa swiata

1. Data: 2006-05-29 09:13:46

Temat: [xxx] mapa swiata
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stalo sie :) wyxxxowalam swoj pierwszy obrazek
(http://www.needleart.pl/pl/art/466/Zbyt-Zmeczony - zdjecia mojego
chwilowo nie mam) i spodobalo mi sie to :)
Zachcialo mi sie teraz do powieszenia na sciane obraz - stara mape
swiata - cos w tym stylu http://www.alejahandlowa.pl/obr/dieta/250935_d.jpg

Czy wiecie, czy ktorys producent gotowych wzorow ma cos podobnego w
ofercie? Albo ktoras z was ma schemat?
Wiem, ze moge sobie przekonwertowac obrazek na schemat, ale ja na razie
jestem poczatkujaca, wiec wolalbym gotowca :)

th

2. Data: 2006-05-29 10:17:17

Temat: Re: [xxx] mapa swiata
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> [...]
> Wiem, ze moge sobie przekonwertowac obrazek na schemat, ale ja na razie
> jestem poczatkujaca, wiec wolalbym gotowca :)

Jedno znalazlam
http://www.needleart.pl/pl/art/181/Starozytna-Mapa
ale jesli by ktoras miala cos innego, to z checia przygrane.

th

3. Data: 2006-05-29 11:45:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-29 12:17:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Theli* skreślił te oto słowa:

> Jedno znalazlam
> http://www.needleart.pl/pl/art/181/Starozytna-Mapa
> ale jesli by ktoras miala cos innego, to z checia przygrane.

Znaczy masz do tego schemat? Bo jesli nie - to ja mam, moge podesłac.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

4. Data: 2006-05-29 12:13:31

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Znaczy masz do tego schemat? Bo jesli nie - to ja mam, moge podesłac.

Nie mam, myslalam, zeby legalnie kupic :)

Jest tez maly problem, bo jestem raczej uziemiona w domu i najwygodniej
dla mnie jest kupowac przez siec - takie zestawy to dla mnie duza wygoda.

th

5. Data: 2006-05-29 12:17:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-29 14:13:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Theli* skreślił te oto słowa:

> Nie mam, myslalam, zeby legalnie kupic :)

Jesli Ci bardzo na tym nie zalezy to moge Ci wysłac skan ;)

> Jest tez maly problem, bo jestem raczej uziemiona w domu i najwygodniej
> dla mnie jest kupowac przez siec - takie zestawy to dla mnie duza wygoda.

Są jeszcze kolezanki, ktore można wysłac po nici i kanwe ;)

Tylko jesli Ty dopiero zaczynasz to moze rzeczywiscie taki zestaw z
dokładnie wyliczona iloscia nici wychodzi ekonomiczniej...

6. Data: 2006-05-29 12:22:35

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Jesli Ci bardzo na tym nie zalezy to moge Ci wysłac skan ;)

Wyslac zawsze mozesz :)

> Są jeszcze kolezanki, ktore można wysłac po nici i kanwe ;)

Jest tez maz, ktorego mozna wyslac z kartka do sklepu (z tamborkiem dal
sobie rade :) ), ale problem sie pojawi gdy np. ktoregos koloru
zabraknie i trzeba bedzie szukac gdzie indziej.

> Tylko jesli Ty dopiero zaczynasz to moze rzeczywiscie taki zestaw z
> dokładnie wyliczona iloscia nici wychodzi ekonomiczniej...

Dopoki nie zrobie zapasu z pozostalych po zestawach resztkach, chyba
bede sie tego trzymac, zwlaszcza przy wiekszych obrazkach.

th

7. Data: 2006-05-31 12:37:07

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tutaj znalazłam taki oto schemat:

http://strimfoto.ru/users/strikkefrik/80756/?page=3

Może się przyda :-))
Pozdrowienia - Jola

8. Data: 2006-05-31 13:42:33

Od: "Gosia Jankowska" <g...@a...vipserv.org> szukaj wiadomości tego autora

http://vig3.multiply.com/photos/album/30
pozdrawiam gosia jg

w drugą strone to też problem ;)
xxx pytanie jak to się robi?
xxx pytanie jak to się robi?
Classic Cross Stitch....pliki do pobrania
Szydelkowa torebka