[xxx] moj pierwszy obrazek

1. Data: 2004-10-05 06:26:40

Temat: [xxx] moj pierwszy obrazek
Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skończyłam właśnie mój pierwszy xxx obrazek - Elfa. Może nie wyszedł spod
mojej igły idealny, ale cóż od czegoś trzeba zacząć!
Pojawiło się przy tym pytanie. Jak ładnie wyszyć kontury obrazka ściegiem
stebnowym. Jak wy to robicie? Po krzyżykach, obok, między? To właśnie te
kontury wyszły mi zdecydowanie najmniej estetycznie.
Honorata

1. Data: 2004-10-05 07:04:38

Temat: Re: [xxx] moj pierwszy obrazek
Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej pomiędzy krzyżykami. No chyba, że ze wzoru wynika, że trzeba
środkiem, ale wtedy zwykle jest po skosie.
No i ja zawsze stram się robić ściegi długości 1 krzyzyka. Nawet jak po
skosie leci np, przez prostokąt 2 na 1 krzyzyk, to też. Czyli taki przypadek
biore na 2 razy i wbijam w o rządek w bok i pół krzyżyka (czyli w środek) do
przodu.
Gocha

1. Data: 2004-10-05 07:06:34

Od: "penelopa" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>stebnowym. Jak wy to robicie? Po krzyżykach, obok, między? To właśnie te
>kontury wyszły mi zdecydowanie najmniej estetycznie.

cieszę sie bardzo z tego że coraz więcej osób intersuje się robótkami
ręcznymi. Według mnie nie wrto używać ściegów stebnowych- nie zawsze dobrze
wychodzą i śa bardzo pracochłonne dlatego początkjącym polecałabym ścieg
algentowy i prosty archaiczny w stylu zmienno przeminnym. Życzę powodzenia!
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-05 07:17:45

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

dlatego początkjącym polecałabym ścieg
> algentowy i prosty archaiczny w stylu zmienno przeminnym. Życzę
powodzenia!

???
cos więcęj
jakaś rysunkowa instrukcja??
bo też jestem zainteresowana, a nic a nic nie rozumiem

Dodo
Kraków

1. Data: 2004-10-05 09:27:48

Od: "MarcinSURF" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> algentowy i prosty archaiczny w stylu zmienno przeminnym. Życzę
> [...]

Dołanczam się do pytania bo też jestem w tym temacie zielona i nic nie
kumam.....

Pozdrawiam SINKA

1. Data: 2004-10-05 12:14:42

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlatego początkjącym polecałabym ścieg algentowy i prosty archaiczny w
stylu zmienno przeminnym.

O jej, to brzmi jak bardzo skomplikowana matematyka! Jak to sie robi?
Nigdy o takich ściegach nie słyszałam o widzeniu nie wspominam!
Ratunku, pomocy!
Honorata

Pasmanteria przez internet
xxx poszukuję vervaco