xxx - pekne a nie znajde!

1. Data: 2006-01-16 21:38:37

Temat: xxx - pekne a nie znajde!
Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o pomoc, co tam prosze - BLAGAM!
wiem, ze te obrazki byly w nadmiarze, powinnam nawet wiedziec - gdzie, szukam i
nic! klapa! stracony czas i chalupa stojaca odlogiem, o rodzinie nie wspominam,
zaczyna patrzec dziwnie...
kiedys nie chcialam, nie podobaly sie nadmiernie, teraz zachcianka ciezarna mnie
wziela i dusi, meczy, spac nie pozwala...
szukam kwiatow z serii "wotercolour", ew. inne, podobne, tez lekko rozmyte i
pastelowe, bylo tego w duzo...
a tak juz sila rozpedu - kobietke Vervaco tez potrzebuje, ona taka w ogromnym
kapeluszu, sznur perel na szyi, perlami tymi sie zabawia, ubrana w raczej
wieczorowy negliz - taka suknia bez ramiaczek, chyba suknia, pozycja siedzaca,
wiec nie widac dolu, kolorystyka mi sie narzuca niebieska, ale pewnie sie myle!
ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie, ma, zna linki
- prosze o pomoc!!!
znekana poszukiwaniami
Ula

2. Data: 2006-01-17 08:38:47

Temat: Re: xxx - pekne a nie znajde!
Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
myle!
> ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie, ma, zna linki

Chyba tej pani szukasz....
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=56808

i parę watercolours leci.....

Pozdrawiam
Sinka

3. Data: 2006-01-17 13:00:50

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalam na priva kwiaty :"Watercolours Mallows"(Derwentwatter),Pastel
Poppies
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

4. Data: 2006-01-17 14:26:46

Temat: wspólnymi siłami...
Od: "Kasia " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

.. znajdziemy wszystko, do maków które już masz- kolejny bukiecik:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=112152

5. Data: 2006-01-17 14:41:36

Temat: Re: wspólnymi siłami...
Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane, wiem, ze dziekowac powinnan na priva, podobnie jak tam wlasnie dostalam
zatrzesienie obrazkow, ale nie baczac na nic podziekuje na forum i dodam, ze
jestem skowronkowo radosna, mglenia minely, swiat staje sie coraz piekniejszy,
ludzie pomocni, dziewczyny podsylaja wzory i zdejmuja problem z glowy, a na
dodatek wlasnie dzis uczyniono mi nadzieje, na pomoc w zorganizowaniu malenkiej
galeryjki prac krzyzykowych, obfukano za rezygnacje z marzeni, dodano sil i moze
jutro juz wszystko prysnie, ale poki co - zaczynam wierzyc, ze nie tylko bedzie
"wystawka", ale i obudze sie wreszcie do zycia i wyciagne pazurki i bede miala
swoja kawiarenke z czytelnia, kacikiem bibliotecznym dla dzieci i galeria prac
wlasnych i cudzych... i naucze sie wreszcie tej obcej, nieznajomej mowy, przed
krota tak usilnie sie bronie...
Dziewczyny - niski uklon i serdeczne podziekowania!!!!!
Ula (wyjatkowo dzis znow z zebem!)

lambrekin - jak uszyć
[xxx] narcyzy na xiny...
Wielkanoc sie zbliza