xxx poduszki klimt

1. Data: 2009-10-26 08:21:33

Temat: xxx poduszki klimt
Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Urzekły mnie poduszki wzorowane na twórczości Klimta. Cena może nie jest
astronomiczna, ale dostawa do Polski pewnie taka byłaby. Czy któraś z Was
natknęła się może na schematy tych poduszek?
Pozdrawiam,

Beata

http://www.ehrmantapestry.com/detail.cfm?ID=256

2. Data: 2009-11-18 22:41:42

Temat: Re: xxx poduszki klimt
Od: gocha <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 09:21, "Atta" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> astronomiczna, ale dostawa do Polski pewnie taka byłaby. Czy któraś z Was
> natknęła się może na schematy tych poduszek?

Schematu nie mam i nie widziałam, ale ja to bym spróbowała zrysować
schemat z powiększonego zdjęcia. Kolorystykę na oko dobrałabym przy
pomocy karty kolorów z próbkami wełem np DMC.
Gocha

3. Data: 2009-12-13 20:21:01

Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko, wysłalam na twojego maila schemat jednego z obrazów Klimta. Niestety
mam tylko ten jeden ale mam nmadzieję, że i to ci się przyda.

Pozdrawiam,
Agniechs

[xxx] DMC - zdjęcia z wystawy
płótno lniane w Bydgoszczy