[xxx[ poszukiwane

1. Data: 2003-10-01 09:55:49

Temat: [xxx[ poszukiwane
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dla znajomej robotkowiczki ponizszych schematow,prosze o kontakt
na priv:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=163885

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=163888

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=163889

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=163886

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=16254&PhotoID=163887

Pozdrawiam
Pusia wciaż zakawowana

1. Data: 2003-10-01 10:50:55

Temat: Re: [xxx[ poszukiwane
Od: "" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje dla znajomej robotkowiczki ponizszych schematow,prosze o kontakt
> [...]

że tak powiem nieskromnie,
ja bym się też chętnie pod te schemaciki podczepiła:)))

nureczka, uporczywie walcząca z pracą magisterską

1. Data: 2003-10-01 11:13:18

Od: "Marta " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukaj sobie na stronach

http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=727&pa
ge=5&action=

w katalogu Landscapes na 3, 4, 5 stronie tam takie widziałam
pozdrowienia

1. Data: 2003-10-01 14:47:41

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.meilaodiy.com/bbs/list.asp?boardid=727&pa
ge=5&action=

> w katalogu Landscapes na 3, 4, 5 stronie tam takie widziałam
> pozdrowienia
Ciekawe bo ja jestem na bieżąco z tym forum i jak takich nie widziałam :))

--
****** Magda *******
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-10-01 16:24:13

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe bo ja jestem na bieżąco z tym forum i jak takich nie widziałam
:))

> --

Ja tez nie znalazłam :(((((ale dostałam juz odzew od 2 Rosjanek ,ze maja
trzy z nich,tak wiec czekam teraz na maila ze schematami od nich....

Pusia

1. Data: 2003-10-01 17:18:29

Temat: Odp: [xxx[ poszukiwane
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pusia <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blev2c$nuj$...@n...onet.pl...

> Ja tez nie znalazłam :(((((ale dostałam juz odzew od 2 Rosjanek ,ze maja
> trzy z nich,tak wiec czekam teraz na maila ze schematami od nich....

Ja cos z tego mam, tylko musialabys poczekac do poniedzialku, jak bede miec
troche czasu na zasiadniecie przed komputerem i pogrzebanie w zasobach. Na
pewno mam bukiet roz, chyba sloneczniki i widok z okna tez mi sie wydaje
znajomy....
pzdr
yenn z remontem

1. Data: 2003-10-02 06:19:54

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@n...data.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pewno mam bukiet roz, chyba sloneczniki i widok z okna tez mi sie wydaje

Czy ja mogę prosić o schemat na te śliczne słoneczniki?
Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2003-10-02 13:51:05

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yenulka,przyslij do mnie jak juz znajdziesz oki?A ja rozesle dalej ,bo juz
mam duzo prosb na priva,mam juz Basket of roses czyli te róże i View from
the Summer House z tym otwartym oknem i koszem na pierwszym planie
(Lanarte34562).Ja k masz to podeslij w wolnej chwilce słoneczniki,no i
jeszcze moze przypomni Ci sie ze masz ten domek z dyniami ite drzwi z
donica na pierwszym planie.
Dziekuje w imieniu innych grupowiczek
Pusia

1. Data: 2003-10-06 13:05:01

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" napisał w wiadomości news:blhaf9$dkf$1@news.onet.pl...
> [...]
> (Lanarte34562).Ja k masz to podeslij w wolnej chwilce słoneczniki,no i
> jeszcze moze przypomni Ci sie ze masz ten domek z dyniami ite drzwi z

Witaj
Przeszukalam swoje zbiory, i z poszukiwanych przez Ciebie znalazlam tylko
vase of roses i view from the summer house - przykro mi, ze nie mam nic
wiecej, tym bardziej ze bylam pewna ze mam te sloneczniki - pewnie cos mnie
sie pomylilo:(((
Jesli trafisz na domek z dyniami i te drzwi, to polecam sie Twojej pamieci
takze:)
pzdr
yenn

Kordonki na sprzedaż