xxx - poszukiwany numer muliny DMC

1. Data: 2008-02-26 03:30:16

Temat: xxx - poszukiwany numer muliny DMC
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Kobietki, moze ktoras z Was orientuje sie, dawny numer 3742 to obecnie
numer...?! Ewentualnie, ktory to bedzie z tych najbardziej zblizonych?!Chodze i
szukam, patrze i sprawdzam i nie ma! A w kluczu jest, czyli musial byc... To
dosc wazny kolor w robotce, niestety.
Za wszelka podpowiedz serdecznie juz teraz dziekuje
duzo radosci zycze
Ula

2. Data: 2008-02-26 07:39:55

Temat: Re: xxx - poszukiwany numer muliny DMC
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl napisał(a):

> [...]
> dosc wazny kolor w robotce, niestety.
> Za wszelka podpowiedz serdecznie juz teraz dziekuje

Na stronie needleart znalazłam zamiennik mulin wycofanych. Nie widze numeru
który podałaś. Podaję, może komus innemu się przyda

www.needleart.pl/pl/kat/263/Mulina

Kolor Zastąpiony przez kolor
504 3813
731 732
776 3326
781 782
806 3760
971 740
3773 407

Justyna

3. Data: 2008-02-26 09:20:05

Od: "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Jedyny 3742 jaki znalazlam w sieci to jedwabne nici Soie d'Alger - nigdy
jeszcze o nich nie slyszalam. Wedlug
http://www.willowfabrics.com/Convert_DMC_Soie_d_alge
r.shtm
odpowiednikiem w DMC jest 3045.

Moze to Ci pomoze?

Pozdrawiam
Monika

4. Data: 2008-02-26 12:42:50

Od: Malgorzata Radomska <t...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

k...@o...pl pisze:
> [...]
> dosc wazny kolor w robotce, niestety.
> Za wszelka podpowiedz serdecznie juz teraz dziekuje

Nie ma takiego numeru, to prawdopodobnie błąd w druku.
Na zagranicznych forach dziewczyny uznały, że ma być 3743, ale chodziło
o konkretny wzór: "Lavender Dream".

Gosia

5. Data: 2008-02-26 14:38:13

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Radomska pisze:

> Nie ma takiego numeru, to prawdopodobnie błąd w druku.
> Na zagranicznych forach dziewczyny uznały, że ma być 3743, ale chodziło
> o konkretny wzór: "Lavender Dream".
>
> Pozdrawiam,
3743 jest i nawet mam go przed soba - niezwykle jasny lawendowy, niemal
bialy. Natomist wycofany jest 407 - ma teraz numer 3773
usciski
Grazyna

bolerko
Moje prace do podglądania.
Kardigan
Help !!!
[Inne] Poszukuje namiarów na materiał-pliiissss