xxx poszukuję schematów

1. Data: 2004-09-24 12:24:34

Temat: OT Beata!! Re: xxx poszukuję schematów
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam na obie skrzyneczki i gazetową i onetową bo ta druga się szybko
zapchała.
Sprawdź czy dostałaś 19 schematów.

Pozdrawiam,
gdaMa

1. Data: 2004-09-24 12:28:01

Temat: Re: xxx poszukuję schematów
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

AgaWa wrote:

> A będą!
> Słuchajcie! Do tej pory nie wdawałam się w czcze dyskusje, bo - choć nigdy
> nie miałam stałego łącza - staram się zrozumieć modemowców.
> Ale to zaczyna pachnieć jakimś absurdem, bo chciałam poprosić gdaMę o
> schematy i zaczęłam się stresować, że jeżeli zrobię to na forum - dostanę
> ochrzan. A z drugiej strony schematy mogę dostać tylko poprzez prośbę t u t
> a j, bo - jak sama gdaMa przyznała - posługuje sie fikcyjnym adresem, więc
> innego kontaktu z nią nie ma.

OK. Założyłam konto e-mail. zajęło mi to 2 minuty. Konto jes w portalu
tlen.pl i ma 250 Mb miejsca. Login: robotki. Hasło: haftowanie. Magdo,
wrzuć te wzory tam, niech każdy, kto chce, weźmie je sobie. AgaWa-
przestań się stresować. Ty też masz tam dostęp.

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-24 12:36:34

Temat: opróżniać skrzyneczki !!!Re: xxx poszukuję schematów
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idzie cała masa dla AgaWa i oblepichy
gdaMa

1. Data: 2004-09-24 13:34:06

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

sorki Julka, ale ja na grupach operuję fikcyjnym adresem - mam dość spamu -
dlatego dziewczyny proszą na grupie. Rzadko sie udzielam także dużo takich
postów nie będzie :-))

Pozdrawiam
gdaMa

Sorki, gdaMa, ale to żaden powód. Możesz sobie założyć darmową skrzynkę -
ofert jest do licha i trochę - i jej adresem operować na grupie. Jest też
sporo technik zatarcia swoich śladów w Internecie. Dla mnie formą spamu są
listy łamiące ustalenia w tej grupie. I to ustalenia, które przyjęłyśmy we
wspólnym interesie. Wszystko jedno, jeden taki list, czy dziesięć.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-09-24 13:54:59

Temat: Schematy są na tlenie Re: xxx poszukuję schematów
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konto e-mail założone przez Julkę (dziękuję bardzo:-)
portal: www.tlen.pl
Login: robotki
Hasło: haftowanie

w kopiach roboczych jest przygotowany mailik z załącznikami - 19 zip'ów
Uprasza się o ostrożność aby nie skasować tego mailika i załączników (trochę
to czasochłonne a siedzę w pracy i mam co robić wbrew pozorom...)

Pozdrawiam słonecznie i życzę miłego krzyżykowania

gdaMa

1. Data: 2004-09-24 15:26:30

Temat: Trochę luzu!
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Specjalnie zaczynam nowy wątek, bo ja nie o wzorach. AgaWa napisała w wątku
"xxx poszukuję schematów":
"Ale to zaczyna pachnieć jakimś absurdem, bo chciałam poprosić gdaMę o
schematy i zaczęłam się stresować, że jeżeli zrobię to na forum - dostanę
ochrzan."
No trochę luzu... Zasady, które tu przyjęłyśmy, są po to, żeby nam było
łatwiej. Zawsze jest ktoś nowy i nie wszystkie zasad opanował, poza tym
pamięć ludzka bywa krótka, więc od czasu do czasu się przypomina. To chyba
dobrze? Jaki ochrzan? Dlaczego masz się stresować?

"A z drugiej strony schematy mogę dostać tylko poprzez prośbę t u t a j,
bo - jak sama gdaMa przyznała - posługuje sie fikcyjnym adresem, więc innego
kontaktu z nią nie ma. I co ja biedna mam zrobić? Narazić się, czy dopiąć
swego? A jak to zrobić, żeby się nie zestresować i nikomu nie narazić?"
No trochę rozsądku... Przecież to gdaMa spowodowała całe zamieszanie, bo
posługiwanie się fikcyjnym adresem w grupie dyskusyjnej jest nie w porządku.
Wpuściła was w maliny, informując, że wzory ma, a nie informując
jednocześnie, że jej adres jest nieprawdziwy. W tej sytuacji mogłaś pisać
tylko na grupę, to oczywiste. Wszyscy tak robimy, gdy czyjaś skrzynka odbija
pocztę. I komu się boisz narazić?

"Tak więc jeszcze raz, żeby nie popaść w obłęd: Przepraszam, że robię to na
forum (...) Dziękuję wszystkim (mam nadzieję) grupowiczkom za
wyrozumiałość:)Pozdrawiam
Zestresowana".
No teraz to ja się zestresowałam. Litości! Trochę luzu... Trochę rozsądku...
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-09-24 18:16:40

Temat: xxx poszukuję schematów
Od: " kotka" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez poprosze o schematy. Jesli byly na tlenie - to krotko. Bo teraz wieje
tam taka pustka... ze hej.Bardzo dziekuje.

Wiem,ze prosby kieruje sie na priva, ale w takiej sytuacji co mam zrobic?

Gosia Sulejowek

1. Data: 2004-09-24 19:09:54

Temat: [ot]Re: Trochę luzu!
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> No teraz to ja się zestresowałam. Litości! Trochę luzu... Trochę
> rozsądku...

Jandulko!
Jak już napisałam, nie lubię wdawać się w czcze dyskusje - więc chiałabym
uciąć temat.
Tak naprawdę zbyt długo żyję, by się stresować tego typu sytuacją, a mój
post pojawił się li i jedynie po to, by niektórzy chwilkę zastanowili się
przed napisaniem tego, czy owego. Nie chcę tu nikogo krytykować - a
zwłaszcza Julity, która słusznie stara się, aby ta grupa miała przysłowiowe
ręce i nogi (niezbyt wdzięczna praca), ani gdaMy, która chciała pomóc, ale
nie do końca wiedziała jak. Mam nadzieję tylko, że ta cała litania postów na
ten temat nie zrazi jej do pomagania innym i że nie przyjmie za swoje motto
życiowe powiedzenia "Nie rób nikomu dobrze, nie będzie ci źle".

Dziękuję wszystkim grupowiczkom, które okazały wyrozumiałość dla mojej
wcześniejszej wypowiedzi, grupowiczkom tym, które wręcz stanęły w mojej
obronie i przede wszystkim tym, które co jakiś czas tak licznie odpowiadają
na moje prośby.

Miłego weekendu, wspaniałej pogody i pogody ducha!!! :))))))))

AgaWa
GG4624445

1. Data: 2004-09-24 20:33:22

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moim skromnym zdaniem to, co zrobiłaś. Fakt, że pliki były krótko.
Ściągnęłam jeden i miał 0 bajtów. Weszłam drugi raz i już było pusto. Tak że
dziwna sprawa.
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-09-24 20:45:52

Temat: RE: [ot]Re: Trochę luzu!
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moge tylko odpowiedzieć, że ręce mi opadły, nie po raz pierwszy zresztą.
Jandulka (Warszawa)

Kaan
pytanie
Oryginalne wzory /haft