(xxx) poszukuje schematu Mother's Love

1. Data: 2003-08-20 07:29:58

Temat: (xxx) poszukuje schematu Mother's Love
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanowno grono cross'owców:-)
Poszukuję schematu do Mother's Love ze strony
http://www.stitchability.co.uk/vervaco_classics_1.ht

gdaMa (Magda)
PS. z adresu usuń "wonzespamem"

1. Data: 2003-08-20 08:44:18

Temat: Re: (xxx) poszukuje schematu Mother's Love
Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <

> Witam szanowno grono cross'owców:-)
> Poszukuję schematu do Mother's Love ze strony
> http://www.stitchability.co.uk/vervaco_classics_1.ht

witam - mnie tez sie podoba - jak chcesz, zapytam na meilo czy nie ma ktos.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-20 09:18:50

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> witam - mnie tez sie podoba - jak chcesz, zapytam na meilo czy nie ma
> ktos. pzdr
> yenn

Będę ogromnie "dzwięczna" - chciałabym wydziergać na prezent dla kogoś
kto lubi takie wzory
gdaMa (Magda) P-no k/ W-wy

1. Data: 2003-08-20 10:06:22

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam szanowno grono cross'owców:-)
> Poszukuję schematu do Mother's Love ze strony
> [...]

ponieważ widzę, że zaintersowanie będzie spore, bo wzór śliczny
wrzuciałam na pocztę w onecie

m...@o...pl
milosc2

Proszę tylko o uważne pobieranie, aby nie wykasować
Sani

1. Data: 2003-08-20 10:14:25

Od: "Grazia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będę ogromnie "dzwięczna" - chciałabym wydziergać na prezent dla kogoœ
> kto lubi takie wzory
> --
> Pozdrawiam,
> gdaMa (Magda) P-no k/ W-wy

Miła koleżanko!Jestem po raz pierwszy na tej stronie.Jeśli chodzi o komputer to
początkuję.Nie mam w domu internetu więc muszę korzystać z uprzejmości córki
Kasi.Wydaje mi się,że mam wzór którego mposzukujesz.Czy przedstawia on Matkę
która pochyla się nad córką.Stoją na czymś w rodzaju chodnika.Matka ma
powłóczystą suknię.Wzór jest bardzo ładny.trzeba tylko dużo uwagi poświęcić na
wyhaftowanie twarzy.Jednej koleżance wyszła nie za bardzo/wzór ten można
zobaczyć w katalogu DMC.Ja z kolei poszukuję wzoru z kolekcji DMC z
Preraphaelites "My sweet rose".Uwielbiam pre-Raphaelites.Ta grupa malarzy jest
moim zdaniem cudo!!!Proszę o odpowiedż.

1. Data: 2003-08-20 10:51:09

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazia wrote:
> Miła koleżanko!Jestem po raz pierwszy na tej stronie.Je?li chodzi o
> komputer to pocz?tkuję.Nie mam w domu internetu więc muszę korzystać
> z uprzejmo?ci córki Kasi.
Witaj! Może się wciągniesz:-) to bardzo przyjemna i spokojna grupa,
chętnie tu zagladam by nacieszyć oko pięknem prac, szukając jednocześnie
natchnienia do własnej twórczości (narazie znikomej :-() i gdy na innych
grupach szaleją burze...

> Wydaje mi się,że mam wzór którego
> mposzukujesz.Czy przedstawia on Matkę która pochyla się nad
> córk?.Stoj? na czym? w rodzaju chodnika.Matka ma powłóczyst?
> suknię.
To niestety nie ten wzór, ale Sani zdaje się że udostępnia ten za którym
wysłano list gończy:-) Dziękuję za chęci.

gdaMa (Magda) P-no k/ W-wy

1. Data: 2003-08-20 10:53:02

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sani wrote:
> ponieważ widzę, że zaintersowanie będzie spore, bo wzór śliczny
> wrzuciałam na pocztę w onecie
>
> m...@o...pl
> milosc2

Jak to ściągnąć?? Początkująca jestem ...
--
Pozdrawiam i proszę o wyrozumialość dla blondynek;-),
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-08-20 11:05:44

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wchodzisz na www.onet.pl
klikasz na pocztę, jest w górnym prawym rogu ;-)
wpiszujesz po lewej stronie:
m...@o...pl
niżej
milosc2
i klikasz ok :-)
To jest tak jakbyś się logowała na poczcie na onecie, ale na moje hasło :-)
jak będe problemy to krzycz :-)
SaNi

1. Data: 2003-08-20 11:10:05

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:
> Jak to ściągnąć?? Początkująca jestem ...
Już wiem:-), ciemna masa ze mnie, oj ciemna;-)
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-08-20 11:22:54

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki:-) już mam;-)