[xxx] problem z backstitch'ami - pomożcie

1. Data: 2007-05-28 17:10:47

Temat: [xxx] problem z backstitch'ami - pomożcie
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Wyszywam takiego żółwika:
http://pnar.multiply.com/photos/hi-res/17/22?xurl=%2
Fphotos%2Fphoto%2F17%2F22
Już nawet sporo wyszyłam:
http://picasaweb.google.com/robotkowaSeremity/WTrakc
ie/photo#5069649704846706770
Ale mam problem z backstitch'ami
Tam gdzie one tworzą łamaną to ok. poradzę sobie, ale przy żółwim
uśmiechu wg. wzoru ja mam to zrobić po łuku! i totalnie nie wiem jak to
zrobić :(
Pomóżcie proszę i poradźcie co ja mam z tym zrobić.

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

2. Data: 2007-05-28 18:02:00

Temat: Re: [xxx] problem z backstitch'ami - pomożcie
Od: "Freyja" <f...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl>
napisał w wiadomości news:f3f24r$dg3$1@news.onet.pl...

> [...]
> wg. wzoru ja mam to zrobić po łuku! i totalnie nie wiem jak to zrobić :(
> Pomóżcie proszę i poradźcie co ja mam z tym zrobić.

Ja w takich przypadkach wbijam igłe nie w dziurkę między krzyżykami, a w
tkaninę między dziurkami, pośrodku, albo lekko z boku krzyżyka, zalezy jak
mam na schemacie. I linia robi sie zaokrąglona:)

3. Data: 2007-05-28 18:05:14

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Freyja pisze:

> Ja w takich przypadkach wbijam igłe nie w dziurkę między krzyżykami, a w
> tkaninę między dziurkami, pośrodku, albo lekko z boku krzyżyka, zalezy jak
> mam na schemacie. I linia robi sie zaokrąglona:)

Czyli obrazowo coś w tym stylu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cfb3d16a817ed69
.html

Marzena