[xxx] przywitanie, poszukiwanie, pytanie

1. Data: 2005-07-27 10:11:56

Temat: [xxx] przywitanie, poszukiwanie, pytanie
Od: Yzma <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich
nie bylo mnie tu dluzszy czas. niestety nawal obowiazkow, nie pozwala mi
sie zbytnio rozwijac w dziedzinie robotkowej, aczkolwiek zamierzam
powoli powrocic do porzuconego zajecia, jakim w moim przypadku jest
haftowanie.
i tu moja prosba, staralam sie wyszukac schematy do podanych nizej
obrazkow, niestety zakonczylo sie to fiaskiem. jakby ktos z was posiadal
schemacik do ktoregos z tych haftow, to prosilabym o podeslanie lub
linka, w miare mozliwosci rzecz jasna.
a oto obrazki (sa to zakladki do ksiazek):
http://www.sewandso.co.uk/prodimagesh/11138h.jpg - celtic heritage
http://www.sewandso.co.uk/prodimagesh/34984h.jpg - newton
http://www.sewandso.co.uk/prodimagesh/34991h.jpg - cat wordsworth
http://www.sewandso.co.uk/prodimagesh/19763h.jpg - orangery heritage

i jeszcze na koniec pytanko: czy u was tez nie dziala opcja wyszukiwania
na meilaodiy?

dziekuje z gory za kazda informacje.
pozdrawiam Yzma