[xxx] samoloty,motory

1. Data: 2006-04-11 16:07:01

Temat: [xxx] samoloty,motory
Od: "Aga P." <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Po raz kolejny zwracam sie z prosba :) Poszukuje przede wszystkim
wzorku do tego: http://tnij.org/cq0 :) Poza tym interesuja mnie
_wszelkie_ samoloty (glównie szybowce) i motorki bo mam wizje
prezentu a nie mam srodków do jego realizacji :) Maja to byc male
obrazki (wlasnie jak te z serii One nighters), ale nie koniecznie.
Moze cos innego wpadnie mi w oko i moja wizja sie zmieni :)
Mam nadzieje, ze pomozecie jak zwykle, moja skrzynka czeka :)

Pozdrawiam serdecznie,
Aga

2. Data: 2006-04-12 16:03:14

Temat: Re: [xxx] samoloty,motory
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałam Ci wysłac na priv co nieco ale adres jest zły, napisz do mnie
zdzieba

3. Data: 2006-04-12 20:24:50

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chciałam Ci wysłac na priv co nieco ale adres jest zły, napisz do mnie
> zdzieba

Trochę samolocików i motorów znajdziesz tu
http://manualidadesblanca16.blogspot.com/
Nad obrazkiem wciskasz napis "descarga" I schemat zapisze ci się na komputerze
(najlepiej ściągać wieczorem , wcześniej nie zawsze chce wejść)
Na dole gdy wciśniesz napis "pagina siguiente" otworzy sie następna strona z
tego samego tematu. Natomiast nad obrazkiem "indice" to wejście do menu z
innymi kategoriami. mam nadzieję, że coś z tego ci się przyda.
Pozdrawiam Krystyna

Obramowania XXXXX
Kto poleci ksiazke
szukam wzoru herb gdanska