[xxx] skonczylam !!!

1. Data: 2003-12-07 13:15:28

Temat: [xxx] skonczylam !!!
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj skonczylam wyszywac obrus z Hobby Studio - OKTAV "Liscie". po
wykrochmaleniu i wyprasowaniu wyglada slicznie ! szkoda tylko, ze tez
kosztuje majatek.... Wlasnie zabieram sie od drugiego obrusa, ktory dostalam
rok temu na gwiazdke - tez z HS, model "Bratki".

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-12-07 16:38:32

Temat: Re: [xxx] skonczylam !!!
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dostalam
> rok temu na gwiazdke - tez z HS, model "Bratki".

Super :)
Wielkie gratulacje - mam nadzieje, ze zaprezentujesz nam swoje dzielo :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Valentine

Michael Powell