xxx stara mapa świata

1. Data: 2007-05-14 05:54:21

Temat: xxx stara mapa świata
Od: "Mariola" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie,
Czy mógłby mnie ktoś poratować i podać namiary na schemat starej mapy świata do
haftu krzyżykowego. Dwa dni temu widziałam zestaw do kupienia na stronie
gobelin.pl , dzisiaj chcę zamówić a zestawu niestety już nie ma, a ja już
widziałam go na ścianie. Proszę o pomoc, wiem że kiedyś ktoś szukał takiej mapy
ale nie mogę znaleźć tej wiadomości.

Mariola

2. Data: 2007-05-14 08:50:28

Temat: Re: xxx stara mapa świata
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola pisze:
> [...]
> widziałam go na ścianie. Proszę o pomoc, wiem że kiedyś ktoś szukał takiej mapy

http://www.needleart.pl/pl/art/181/Starozytna-Mapa
http://www.needleart.pl/pl/art/18420/Siedem-Cudow-Sw
iata

th

ps. zajrzyj na priva

chwale sie... a co?
xxx zioła
(Rózne ) album
szydełko i xxx
Druty - wykończenia brzegów /poprzeczne/