xxx szukam nauczyciela

1. Data: 2005-06-14 21:38:29

Temat: xxx szukam nauczyciela
Od: "KaJek" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem z Małopolski i szukam kogoś kto mógłby mnie nauczyć haftu krzyżykowego.
Szukam również różnych publikacji dotyczących takiego kursu, jeżeli macie coś
na ten temat to bardzo proszę o pomoc. Mój e-mail: k...@s...pl

KaJek

2. Data: 2005-06-15 06:59:35

Temat: Re: xxx szukam nauczyciela
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haft krzyżykowy jest bardzo prosty. Wymaga tylko trochę cierpliwości.
Niepotrzebne są żadne kursy. Na FAQ znajdziesz na pewno link uczący haftu
krzyżykowego. Miłej nauki Ola

3. Data: 2005-06-15 21:19:27

Od: "Kasia" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Haft krzyżykowy jest bardzo prosty. Wymaga tylko trochę cierpliwości.
> Niepotrzebne są żadne kursy. Na FAQ znajdziesz na pewno link uczący haftu
> krzyżykowego. Miłej nauki Ola

Ola ja umiem robic te krzyzyki , problem w tym jak to wszystko połączyć , te
kolory itd zeby taki piekny rysunek powstał:)

4. Data: 2005-06-16 13:39:22

Od: "ania1161" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaJek <k...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> na ten temat to bardzo proszę o pomoc. Mój e-mail: k...@s...pl
>
>na kazdym schemacie przewaznie masz podane kolory a sam sposob haftowania
to juz jest bardzo indywidualna sprawa ktora sobie trzeba "wypracowac" i
wydaje mi sie ze tego nie da sie nauczyc
powodzenia
anna KaJek

Szukam "fifi" !!!
XXX Poszukiwane schematy