xxx szukam wzoru.

1. Data: 2005-04-03 20:53:48

Temat: xxx szukam wzoru.
Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Szukam schematu "mustangów", który to kiedyś był zamieszczony w Złotej
Kolekcji Haftów Polskich, jeśli się nie mylę to był nr z 2002 roku. Zawsze
mogłam na Was liczyć, myślę że i tym razem mi pomożecie. Pozdrawiam. Kasia

2. Data: 2005-04-04 04:59:12

Temat: Re: xxx szukam wzoru.
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mogłam na Was liczyć, myślę że i tym razem mi pomożecie. Pozdrawiam. Kasia

poleciały na priv

---------------
Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-04-04 09:35:48

Od: "Guru" <g...@r...msk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze cierpliwosci do mustangów .....sa piękne ale ja utknelam po wyszyciu
koników i wena mnie opuscila ...

pozdrawiam B.....

4. Data: 2005-04-04 17:37:25

Temat: Odp: xxx szukam wzoru.
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę również prosić ten wzór??

Użytkownik Kasia <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...

5. Data: 2005-04-04 19:06:39

Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zycze cierpliwosci do mustangów .....sa piękne ale ja utknelam po wyszyciu
> koników i wena mnie opuscila ...
>
> pozdrawiam B.....

Wyszycie tych mustangów to kwestia honoru, obiecałam je koledze i muszę słowa
dotrzymać. W zeszłym roku innemu koledze wyszyłam Wenecję, pół roku się nad
nią męczyłam ale było warto. Teraz po tej Wenecji już nic nie jest mi straszne.
Ale za życzenia dziękuję na pewno się przydadzą.

Pozdrawiam Kasia

6. Data: 2005-04-04 20:30:36

Od: "Kasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Złotej

> poleciały na priv

> Pozdrawiam Iwa

Dzięki!!! Jak zwykle nie zawiodłam się! Jesteście wspaniałe, co zresztą na
pewno już wiecie!

Szydelkowy top - motyl
XXX bajkowe dla dzieci
[frywoli] link z ozdobami