[xxx, szydełko] można zerknąć

1. Data: 2005-06-16 17:46:45

Temat: [xxx, szydełko] można zerknąć
Od: "maranta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wczoraj znalazłam schemat koroneczki a dziś mam już serwetkę ;)
Zainteresował mnie nie tyle wygląd koronki, chociaż też niczego sobie, ile
sposób robienia- odwrotnie niż człowiek jest przyzwyczajony. Najpierw
koronka i to robiona w dwie strony symetrycznie a później łączenie koronki z
materiałem w ostatnim rzędzie robótki.
Można zobaczyć serwetkę i schemacik-
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=21 (ta druga serwetka na
stronce z czerwona koroneczką). Serwetkę robi się błyskawicznie sama
przyjemność :)

A tutaj- http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?t=47 jest śliczny
obrazek haftowany krzyżykami, dostałam wczoraj fotki haftu, schematu i
kolorów nici od Marzenki z Bielsko- Białej, może komuś się przyda.

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/

2. Data: 2005-06-16 18:51:06

Temat: Re: [xxx, szydełko] można zerknąć
Od: "maranta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maranta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obrazek haftowany krzyżykami, dostałam wczoraj fotki haftu, schematu i
> kolorów nici od Marzenki z Bielsko- Białej, może komuś się przyda.

Przepraszam, dopiero teraz się zorientowałam, że schemat haftu jest widoczny
dopiero po zalogowaniu, spróbowałam to poprawić, mam nadzieję, ze już jest
ok.
Taka ze mnie adminka jak z koziej... no...tego... jeszcze jestem zielona :)

--

[Inne]Allegro
Roberto Cavalli
xxx schematy tygrysów