xxx wiejskie domki

1. Data: 2003-05-18 11:14:34

Temat: xxx wiejskie domki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A jednak nie tylko czytam, przeglądam sobie ostatnie posty i postanowiłam
również mieć prośbę. Poszukuję schematów wzorów z motywami wiejskich domków.
Chciałabym zrobić dla teściowej, aby mogła powiesić sobie na działce...
Z góry bardzo dziękuję za jakieś propozycje
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-05-23 07:40:29

Temat: Re: xxx wiejskie domki
Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu jeśli jeszcze nie masz tych wzorkow to zajzyj na moja strone tam sa 2
do sciagniecia a jesli ci nie odpowiadaja to daj znac na priva mam jeszcze z
kilka innych

--
Marzena (Police)

marzena@_nospam_police.pl
przy odpowiadaniu usun zbedne [_nospam_]
---------
http://www.strony.wp.pl/wp/lacrima.m
---------
ICQ 151103574
---------

1. Data: 2003-05-23 10:02:44

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałabym zrobić dla teściowej, aby mogła powiesić sobie na działce...
> Z góry bardzo dziękuję za jakieś propozycje

Kasiu wysyłam Ci na priva domki (3 maile) spakowana win rarem.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-05-23 10:28:59

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Kasiu - wysłane maile wracają, bo masz pełną skrzynkę. Daj znać jak ją
uporządkujesz. Wtedy puszczę jeszcze raz.

Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-05-23 12:20:42

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Kasiu - wysłane maile wracają, bo masz pełną skrzynkę. Daj znać jak ją
> uporządkujesz. Wtedy puszczę jeszcze raz.

> [...]

Witam ponownie!
Bardzo dziękuję wszystkim, którzy wysłali mi domki na maila :-))) Dzięki wam
mam robotę na kilka miesięcy, jeszcze raz dziękuję, pozdrawiam
Kasia

chciałam się przywitać
do Jandulki
Van Gogh