xxx www.kep.tar.hu

1. Data: 2006-02-26 09:56:45

Temat: xxx www.kep.tar.hu
Od: "Ula.Lublin" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o podpowiedzjak sie poruszac po stronie www.kep.tar.hu
zeby dotrzec do haftu krzyzykowego. Juz sie zarejestrowalam, ale
dalej juz nie wiem nic. Dziekuje z góry za informacje. Pozdrawiam.

2. Data: 2006-02-26 19:42:50

Temat: Re: xxx www.kep.tar.hu
Od: "Wladyslawa" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdz na ten link jak podalas i w górnej czesci w pasku po prawej stronie
jest taki napis " kep toplista" kliknij na to a na dole pokaza sie wszyscy
uczestnicy. Wybieraj tam gdzie widzisz haft i klikaj na pomaranczowy napis
obok obrazka otworzy sie katalog ze schematami. Klikasz i pobierasz.( ja sie
nie rejestrowalam i nie mialam problemu)
Wladzia

Uzytkownik "Ula.Lublin" <c...@w...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...

3. Data: 2006-02-26 19:53:00

Od: "Pusia \(INTERLADY\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo troszke inaczej.
Wchodzisz na strone:
http://www.kep.tar.hu/
Z lewej strony klikasz na napis:Toplista
Nastepnie w okienku z niebieska strzalka po srodku patrzysz gdzie jest
napis:
'Ember' i pod nim klikasz na napis "Baratok" i wyskakuja Ci albumy z
robotkami recznymi,klikasz obok danego nicku na napis "Galeria".
Pozdrawiam
Pusia

4. Data: 2006-03-01 16:33:00

Od: "Ula.Lublin" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za podpowiedzi. Udalo mi sie tam wejsc i nawet
poogladac. Pozdrawiam

(szydełko) serwetki z kurczaczkami i tulipanami szukam
kram z robótkami
xxx wielkanoc tuż, tuż
Galeria Miry-nowy adres:))
do Miry