[xxx] wzorki - poszukiwane

1. Data: 2004-03-04 16:04:18

Temat: [xxx] wzorki - poszukiwane
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny!!!

Strona http://myszka07.w.interia.pl/szukam/szukam.html przybrala charakter
miedzynarodowy
moze teraz szybciej beda odnajdywane wzorki chociaz i tak obrazki dosc
czesto sie zmieniaja co znaczy ze to dziala.
Dziekuje dziweczyna ktore przesylaja do mnie schemaciki, niestety niektore
to nie sa te szukane.
Zachecam tez do przysylania szukanych schamatow. Jedne szybko sie znajdzuja
inne wolniej , ale myszle ze strona staje sie na tyle popolarna ze coraz
szybciej szukane przez Was schematy beda sie odnajdywaly.
Chcialam tez tam umieszczac znalezione juz schamaty, niestety nie udalo sie
, ten serwer tego by tez nie wytrzymal:(

Zapraszam do wspolnych poszukiwan:)

--
Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl

1. Data: 2004-03-04 18:04:50

Temat: Re: [xxx] wzorki - poszukiwane
Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, jest teraz 19.03 i pisze ze konto jest zablokowane na najbliżaszą
godzine z powodu przekroczenia transferu, więc nie udało mi sie wejsc na
twoja strone, pozniej sprobuje, pozdr. B.

1. Data: 2004-03-04 22:32:43

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszko,
Zrób mniejsze te zdjęcia, bo w ten sposób w kilka minut kończy Ci się
transfer z Interii... No i nie można się nijak dostać tam :(:(:( Może jakieś
miniaturki z możliwością kliknięcia jeśli komuś wydaje się, że może je
mieć?? Albo inne konto może...

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-04 22:32:43

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myszko,
[...]

[xxx] Miarka wzrostu
Re: fanklub kapelusików na szydełku -schematy
Prośba!!!
[netykieta itp.] przydatne linki (szczególnie dla Nowicjuszek)
Re: strona z drobnymi wzorkami